Inlägg från: Anonym (Tomten är far till alla barnen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tomten är far till alla barnen)

Gravid och lämnad för en annan kvinna

Det här är ju en bra tråd för de som säger att kvinnor väljer dåliga män.

"Han bemöter mig med iskyla, avvisar mig, ignorerar mig och förminskar mig. Jag trodde aldrig att han skulle kunna behandla mig på det här sättet. För en vecka sedan var jag hans allt och han skulle älska mig i oändligt. Nu är jag ingenting."

Hur skulle TS veta att detta skulle hända? Mannen har varit kärleksfull, friat, barnet är planerat ihop o.s.v. o.s.v.

Förklara gärna det, ni som tycker att det är så "enkelt" att välja rätt man?

• Anonym (Tomten är far till alla barnen)
    jaha2024 skrev 2025-01-04 10:14:25 följande:
    Det jag tänker på är att han inte vill ha barn fast de planerade giftemål. han tyckte att förhållandet inte var bra. 
    En person som vill kalla sig vuxen borde väl kunna säga det då? Eller tycker du inte? 

Detta handlar om mental klenhet och bristande ansvarskänsla, att hellre fly och knulla andra än att öppna munnen och säga vad man vill i det som man själv påstod var ens primära relation för bara en vecka sen.

TS borde slå in en napp i paket och skicka den till mannens föräldrar med "till er son", så de vet vad de har bidragit med till världen.

Kom ihåg var ni såg det först.
Svar på tråden Gravid och lämnad för en annan kvinna