Inlägg från: Anonym (Emma) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Emma)

Gravid och lämnad för en annan kvinna

Maosii skrev 2025-01-19 22:16:59 följande:

Oj! Va läskigt.. 

jag har precis varit i samma sits som du, helt och hållet lika beteende och allt..

min sambo och pappan till bebis lämnade mig för en ?kollega? i vecka 29.. jag är idag i v34. 

har också så sjukt svårt att förstå vad som hände och varför, vi hade planerat hela livet och var lyckliga tills han en dag kom hem och sa att de inte skulle funka och att han behövde ensam tid. Jag gav honom det och försökte ha hoppet uppe att allt skulle lösa sig, men sen kom jag på honom med att träffat en annan, dom skaffade en relation jävligt fort och är idag sambos och här står jag ensam med snart en liten och en hundvalp som är vår gemensamma.. 

killar är svin.

Jag håller med om sistnämnda.

Märkligt att det finns så många sönderdaltade män som kommer på först när ett barn är långt gånget att de visst hellre ville vara med en kollega. Fruktansvärt ansvarslösa som inte gör slut innan.

Hoppas du finner lycka utan den mannen. Han var aldrig värd dig. Snacka om att fly undan allt ansvar, snorunge. Hoppas du får utomstående hjälp med både hundvalp och bebis. Det är oerhört mycket jobb bara med en valp. 
Svar på tråden Gravid och lämnad för en annan kvinna