Tack för ett bra svar.
Vet din tjej om att du tar piller?
Jag har lite dubbla känslor kring min mans bruk av tabletter. Men det viktiga är ju att man kan njuta ihop och att sex inte blir något jobbigt och hemskt, så jag jobbar på acceptansen. Vi kan ju använda glidmedel så egentligen är det ju samma sak. Hjälpa kroppen på traven lite bara. (diskuterar lite med mig själv här som du märker :D)
Anonym (M44) skrev 2025-01-03 11:29:11 följande:
Nej, jag vet inte om det är fysiskt eller psykiskt faktiskt. Möjligen fysiskt som glidit över till psykiskt idag. Jag oroar mig inte men jag känner viss press till att alltid kunna prestera dvs bli hård och kunna ha sex på beställning. Jag skulle säga att min sambo har mera sexdrift än mig nu och jag vill vara hård för henne, som ett bevis på att det är henne jag älskar och är attraherad av.
Känner jag mig i form, dvs utvilad och så kan jag ta initiativ till sex men inte på samma sätt som tidigare, då räckte det om vi började kramas lite då blev jag hård och kunde ha sex även om jag kanske inte behövde ha penetrerande sex där och då.
Som tillägg kan sägas att jag har sildenafil utskrivet på recept och när jag tar en tablett så blir jag mycket tryggare och kan initiera sex utan problem. Då sviker inte ståndet och det känns väldigt bra att kunna visa upp för min sambo - som såklart blir påverkad av att jag inte alltid kan behålla ett stånd så vi kan ha penetrerande sex nog länge.
Jag har inga problem att njuta, tyvärr är det lite så att jag inte är så kåt av mig att jag får orgasmer i tid och otid så när vi ligger kommer jag ofta ganska snabbt. Inte för att sexet behöver ta slut då men det blir inte så mycket penetration efter det.