• Anonym (Lisa)

Dålig stil eller jag som förväntar mig to much?

Jag tycker det var lite dålig stil. Visst det med stugan sket sig men om.han sa ni skulle hitta på något annat tolkar man jundet som fredag det med. Alltså ersätta den första planen. Det är en sak. Att han sedan inte hör av sig som var sagt tycker jag också är konstigt. Om jag var du hade jag nu gjort egna planer, svara honom när det passar. Då kan du bara säga att du trodde ni skulle hitta på något, eller var det något du missade? Att du väntade hans samtal. Eller missförstod du allting kan du fråga. Du behöver inte uttrycka dig surt men föra fram det, absolut. Tycker inte du behöver rata honom men han borde nog förklara sig lite.. tycker jag. Menade han inte ersätta första planen så får han ju vara tydlig med det. Jag har personligen svårt för människor som ändrar planer, säger de ska höra av sig osv och sedan försvinner. Ibland hör de av sig mycket senare och man bara vah? Nej nu kan inte jag mer. Tror de att man ska sitta och vänta då? Kanske inte, för vi är olika såklart men säger sällan till någon vi ses då och då jag ringer den tiden och sedan struntar i att höra av mig. Du får prata med honom.

• Anonym (Lisa)
    Tecum skrev 2025-01-03 17:13:41 följande:

Han skrev att han skulle höra av sig efter lunch på fredag men gjorde inte det. Ja det är jävligt dålig stil och jag blir förbannad på såna människor. Tyvärr är han den typ som lovar saker men "glömmer" eller "menade inte så". Även om han blivit upptagen, hur lång tid tar det att skicka att SMS med "upptagen, återkommer"?

Du gör som du vill ,men fortsätter du med honom kommer du upptäcka att det är ett mönster som kanske blir bättre tillfälligt när du säger till, men är snart tillbaka i samma banor.

Håller med dig. Tycker inte det spelar någon roll om de bara är en dejt. De har ändå träffats ett bra tag. Att stugan inte blev av är helt ok. Men säger man vi gör något annat så tänker man ju "istället för". Hade vart skillnad ifall han sa "vi hittar på något en annan dag snart". Tycker inte heller efter lunch är efter kl 15. Man säger inte jag ringer o sen inte gör det.
  • Anonym (Lisa)

Försök ta det lugnt. Jobba på det. Acceptera dock inte vad som helst. Vad roligt att ni hade så trevligt. Du verkar ganska kär.

Svar på tråden Dålig stil eller jag som förväntar mig to much?