Dålig stil eller jag som förväntar mig to much?
Jag tycker det var lite dålig stil. Visst det med stugan sket sig men om.han sa ni skulle hitta på något annat tolkar man jundet som fredag det med. Alltså ersätta den första planen. Det är en sak. Att han sedan inte hör av sig som var sagt tycker jag också är konstigt. Om jag var du hade jag nu gjort egna planer, svara honom när det passar. Då kan du bara säga att du trodde ni skulle hitta på något, eller var det något du missade? Att du väntade hans samtal. Eller missförstod du allting kan du fråga. Du behöver inte uttrycka dig surt men föra fram det, absolut. Tycker inte du behöver rata honom men han borde nog förklara sig lite.. tycker jag. Menade han inte ersätta första planen så får han ju vara tydlig med det. Jag har personligen svårt för människor som ändrar planer, säger de ska höra av sig osv och sedan försvinner. Ibland hör de av sig mycket senare och man bara vah? Nej nu kan inte jag mer. Tror de att man ska sitta och vänta då? Kanske inte, för vi är olika såklart men säger sällan till någon vi ses då och då jag ringer den tiden och sedan struntar i att höra av mig. Du får prata med honom.