Borde jag göra abort??
Om abort känns som enkel bra metod.Men inte annars.Tänk om du ångrar dig oavsett.
Om abort känns som enkel bra metod.Men inte annars.Tänk om du ångrar dig oavsett.
Abort/förlossning,vilket val!
Nej
Hej! Jag tycker att du ska behålla lillasyster/bror.
När barnet är några månader kan du be om att få sterilisera dig. Det gjorde jag efter min sista.
Då skär de av äggledarna och sen bränner de dem, så att de inte kan växa ihop igen.
Man får mens som vanligt och funkar som vanligt och sexet funkar som vanligt (eller t.o.m. bättre då du vet att du inte kan bli ofrivilligt gravid igen.)
Behåll lillskrutten, han/hon kommer att bli till glädje för er familj och sätt stopp sedan.
Det är mitt råd. Så kan du sova gott och slipper ångra dig.
Och du - bry dig inte om vad alla andra säger! Låt dem få tissla och tassla då, det är inte deras beslut, det är ditt!
En av gångerna jag låg på BB var en av de andra mammorna där 42 år. Det var en förstföderska och hon fick en fin, frisk liten pojke.
Lycka till!
Hej! Jag tycker att du ska behålla lillasyster/bror.
När barnet är några månader kan du be om att få sterilisera dig. Det gjorde jag efter min sista.
Då skär de av äggledarna och sen bränner de dem, så att de inte kan växa ihop igen.
Man får mens som vanligt och funkar som vanligt och sexet funkar som vanligt (eller t.o.m. bättre då du vet att du inte kan bli ofrivilligt gravid igen.)
Behåll lillskrutten, han/hon kommer att bli till glädje för er familj och sätt stopp sedan.
Det är mitt råd. Så kan du sova gott och slipper ångra dig.
Och du - bry dig inte om vad alla andra säger! Låt dem få tissla och tassla då, det är inte deras beslut, det är ditt!
En av gångerna jag låg på BB var en av de andra mammorna där 42 år. Det var en förstföderska och hon fick en fin, frisk liten pojke.
Lycka till!
Vad är din åsikt om abort TS?Fostret växer hela tiden ,är det ok i v 20
Ja.Hur går det TS?Har du bestämt dig nu.
Jag kom till besöket Helt labil. när barnmorskan frågade om jag bestämt mig och var säker på mitt beslut så bröt jag ihop totalt och grät och sa Nej. Jag vet inte.
vi gjorde UL och allt såg bra ut. hjärtat har börjat slå.
Nej - jag kunde inte genomföra aborten. Nu står jag här på sjukhustoaletten och gråter och inser att jag högst troligt kommer få ett femte barn. Jag skiter i vad alla tycker. Det här är min lilla bebis och jag kan inte ta bort det :/ det går inte. Hela min kropp skriker nej.
jag har några veckor till på mig men som det känns nu så kommer jag högst troligt inte ändra mig.