• Anonym (?)

Känner mig ledsen

Anonym (Vrf) skrev 2025-01-05 08:15:32 följande:
    Fast han ignorerar mitt meddelande. Jag nådde ju ut till honom i fredags. Vill inte spamma.
    Ignorera honom och gör något kul, gå ut , res och hälsa på någon kompis, gå på bio, träna.
  • Anonym (?)
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-05 10:10:04 följande:
    Och jag säger ju gång på gång att jag inte förstår hans "Jag vill inte prata". Man kan väl bara skriva att det är slut istället.
    Ignorera honom och gör något skoj. Jyst nu funkar hans beteende, du blir fjäskig och kommer gulla med honom när han tar kontakt.

Visa iställer att du inte bryr dig genom att ha ett liv. 
  • Anonym (?)
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-06 11:35:56 följande:

Kan jag skriva ett meddelande något i stil med detta: Du visade dig vara en fegis för du kan inte ens skriva över sms att det är slut, istället säger du bara att du inte vill prata. Du visade dina sanna färger och hela den här tiden anklagade du mig för saker jag inte gjort, klassisk projicering. Det är inte rättvist. 

Vad vill du åstakomma? 
  • Anonym (?)
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-06 11:51:28 följande:
    Vill kanske lätta mitt hjärta.
    Och sen då?
  • Anonym (?)
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-06 13:28:48 följande:
    Varför avråda anklagelser? Förstår varför annars men i detta fall förtjänar han inte det om han behandlat mig illa?
    Ska du bara lätta ditt hjärta slriv vad du vill och känns bra. 
  • Anonym (?)
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-07 02:34:21 följande:
    Det kan jag ju inte veta men en sak vet jag och det är att jag börjat må otroligt dåligt av denna tystnad.
    Så vad tänker du göra för att må bra? Fortsätta vänta och hoppas att han kommer tillbaka till dig eller inse att det är slut, stryk honom ur ditt liv och gå vidare?
  • Anonym (?)
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-07 06:19:53 följande:
    Det är nog det jag kommer göra. Jag måste få svar känner jag.
    Och om han inte svarar?
  • Anonym (?)
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-07 06:23:05 följande:
    Strunt i det du. Tänker inte lyssna på dina råd i alla fall. Folk här inne verkar inte vilja att det går bra för folk eller lyssna på deras känslor. Verkar som att du hoppas att han inte svarar ?
    Ni får tycka han är en idiot men det är även viktigt vad jag känner.
    Säg inte att du är en av dessa självutplånand brudar som ger upp allt för att få en skitstövel.

En som när han till sist kommer tillbaka suger av honom, fixar favoritmaten, låter honom spela och festa hur mycket som helst. Backar i alla konflikter bara för att han inte ska köra silent treatment igen.  För nu har han lärt sig att det funkar. 
  • Anonym (?)
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-08 13:39:51 följande:
    Varför vill han då ses?
    För att du ska krypa för honom och ha sex med honom 
  • Anonym (?)
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-08 14:47:36 följande:
    Fast en normal funtad säger väl inte att den vill straffa mig med sex ? Och massa annat han skrev. Och varför säger han att jag är toxic när det är han som är ?
    För han inte är normalt funtad! Blocka och försöka glömma honom. Gå vidare med ditt liv! 
  • Anonym (?)
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-08 14:47:36 följande:
    Fast en normal funtad säger väl inte att den vill straffa mig med sex ? Och massa annat han skrev. Och varför säger han att jag är toxic när det är han som är ?
    Att försöka förstå en icke normalt funtad person utifrån sina egna värderingar och rationallitet går inte. Bara att ge upp och gå vidare
  • Anonym (?)
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-08 14:59:11 följande:
    Varför sade han att han älskar mig för 2 v sedan. Det kändes som att det kom i lagom tid och naturligt...
    För att han inte är normalt funtad! Troligtvis försökte han utnyttja dig och körde fultrix, ljög och hittade på. När inte det funkade och gav sex försökte han tvärt med silent treatment, blame game och hot!
  • Anonym (?)
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-08 16:08:41 följande:

Han provocerar även med kommentarer som "Du är en smart och bra tjej och jag är en dålig människa"

Blocka!
Svar på tråden Känner mig ledsen