Inlägg från: Anonym (Många) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Många)

Känner mig ledsen

Tror det är bättre att du skriver i en och samma tråd TS. Då kan folk förstå bättre och du behöver inte upprepa dig om vad som hänt.

• Anonym (Många)
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-06 13:28:48 följande:
    Varför avråda anklagelser? Förstår varför annars men i detta fall förtjänar han inte det om han behandlat mig illa?
    För att anklagelser aldrig leder till något bra. Fundera istället på vad DU vill. Om du känner att han inte behandlar dig som du vill bli behandlad, skriv det istället. Typ: Jag har funderat de senaste dagarna och upplever att du behandlat mig dåligt. Jag har därför bestämt mig för att avsluta vår relation.

Då har du tagit kommandot. Och skulle det mot förmodan vara så att han fortfarande vill att det ska vara ni, ja då är bollen hans.
  • Anonym (Många)
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-07 22:27:49 följande:
    Håller med att man inte säger så till sin flickvän... därför jag reagerade och nu blir jag bestraffad med silent treatment. Det gör så ont. 2 veckor innan sa han att han älskar mig för första gången.
    Varför sitter du bara och väntar? Tror du skulle må betydligt bättre om du tog tag i situationen.
  • Anonym (Många)
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-08 16:28:26 följande:
    Men om han är narcissist, pratar de verkligen så då?
    Varför är det så viktigt för dig att ständigt sätta ord på vad han är och gör? Hur hjälper det dig?
  • Anonym (Många)
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-08 16:43:24 följande:
    För att jag är trött på att människor här inne säger att man inte kan stämpla. Människan är uppenbarligen inte frisk.
    Men va bra. Du vill väl inte vara tillsammans med en person som inte är frisk, så då är väl allt bra nu.
  • Anonym (Många)
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-09 13:07:45 följande:
    Mem varför blockar de?
    HAN blockar för att HAN inte vill ha kontakt med DIG.
  • Anonym (Många)
    Anonym (Många) skrev 2025-01-09 13:28:09 följande:
    HAN blockar för att HAN inte vill ha kontakt med DIG.
    Det jag menar är att du bör sluta bunta ihop folk. Om du känner att du måste fundera, fundera på er relation. Inte på personer som grupp.
  • Anonym (Många)
    cosinus skrev 2025-01-10 12:33:02 följande:
    Jag gissar att han inte varit ute efter enbart sex. Då hade han nog som du säger inte haft ett förhållande i månader. Jag tror heller inte han behöver ha varit oärlig när han sa att han var villig att vänta tills du var redo. Det kan mycket väl ha varit hans intention och vilja att kunna vänta.

Men bevisligen så klarar han inte av att ha ett förhållande utan sex. Det kan nog fler personer relatera till. För många är det en viktig del. Det gör honom i sig inte till en dålig person. 

Det som gör honom till en dålig person är hur han nu hanterar det hela. Det rimliga hade varit att säga som det är och avsluta. Inte kasta skit som en dyngspridare, ignorera dig och lägga skulden på dig.
    Tror samma. Sedan tror jag inte att han hade väntat sig att fortfarande vara sexlös efter fem månader.
Svar på tråden Känner mig ledsen