Inlägg från: Anonym (Hupsu) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hupsu)

Känner mig ledsen

Skulle tro att vi träffar samma man TS. Exakt samma mönster år efter år. Det är ett aggressivt beteende. Jag är i samma sits och insett att killen i mitt fall är såväl sjukligt manipulativ, svartsjuk och inte så snäll som han försöker låtsas vara. Har blockerat honom långa perioder i streck. Nu är han likadan igen. Alltså han svarar på tilltal och sådär i rimlig tid men vägrar prata ut om nånting och ger noll bekräftelse. Vet att han iofs går genom nåt mindre roligt som men det har runnit för mycket vatten under broarna och försvarar inte hans manipulativa beteende. Han kan heller inte prata om saker han konfronteras med. Att han säger jag älskar dig i ditt fall för du kanske vet hur långt in det sitter för honom gör det förstås väldigt speciellt men i mitt fall tänkte jag när jag fick dra ur honom det att wow och hur har det visat sig i handling när vi ligger eller vadå. Han åker på block för min del igen och jag har ledsnat denna gång och tänker inte prata med honom för Det Går Inte, inse det.  

• Anonym (Hupsu)
    Anonym (Hmmm ...., ,) skrev 2025-01-08 10:32:57 följande:
    Nu när jag läste dina ord kan jag nästan garantera att du har helt rätt!

Han har träffat nån annan och vill bli av med ts men på ett sätt så att hon ska tro att hon gjort nåt fel eftersom han inte vill prata.

Han vill inte prata (vågar/orkar inte) utan vill bara att hon ska hålla sig undan så han kan satsa på sin nya.

Fegt och omoget- men precis så tror jag också!
    Exakt, självklart har han en annan. 
  • Anonym (Hupsu)

Men herregud varför är han inte bara med dig och ligger av sig vid sidan sålänge tills du är redo? Man får väl kompromissa om man har olika behov, det är ju inte heeeelt jag vanligt i fullvuxen ålder att ha ett sexuellt behov och sålänge det sker under samtycke är det väl inte ett problem. Samtidigt som du ska kunna avstå livet ut om du känner för det ingen ska tvinga dig 

• Anonym (Hupsu)
    Anonym (U) skrev 2025-01-23 15:38:42 följande:
    Som att han är nåt att ha ändå eller? När han skulle tvinga henne. Hur tror du det blir med tiden? 
    Nej men gjorde han det. Nej såklart, är väl ganska tydligt från början att det inte skulle funka pga hans attityd. Gällande hennes oskuld är det kanske bättre inleda ett äktenskap med en munk då, tror 99% tänker att det är normalt att ligga när man älskar varandra. 
  • Anonym (Hupsu)
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-23 16:07:19 följande:
    Har inte någonstans sagt att det inte är normalt att ligga när man älskar varandra, tvärtom, det är endast då jag kan ha sex. Bara för man inte vill ha sex direkt innebär det inte att något är fel. Lägg ner med det. Vi alla funkar inte likadant. Dessutom är jag inte svensk heller om det nu har någon betydelse för att ni ska få en klarare bild.
    Inte jag heller vad fan har det med saken att göra. är man mer nobel för att man är icke svensk och oskuld livet ut? jag är utlänning men har enbart legat med män totalt alla svenska. Se hur det ser ut i många länder där man försöker tygla sexuealiteten med alla tänkbara medel. kvinnosyn, våldtäktsststistil. Nu verkar han inte ha bättre kvinnosyn denna men tänker att hade det enbart varit sexdelen det handlar om hade man kunnat komma fram till en deal där han exempelvis träffat andra och hon fått vänta alt att de splittrar på sig men man behöver ju inte dra en slutsats att han inte älskar henne för att han vill ha sex med henne om han såklart velat att hon velat det själv kom igen 
Svar på tråden Känner mig ledsen