Känner mig ledsen
Skulle tro att vi träffar samma man TS. Exakt samma mönster år efter år. Det är ett aggressivt beteende. Jag är i samma sits och insett att killen i mitt fall är såväl sjukligt manipulativ, svartsjuk och inte så snäll som han försöker låtsas vara. Har blockerat honom långa perioder i streck. Nu är han likadan igen. Alltså han svarar på tilltal och sådär i rimlig tid men vägrar prata ut om nånting och ger noll bekräftelse. Vet att han iofs går genom nåt mindre roligt som men det har runnit för mycket vatten under broarna och försvarar inte hans manipulativa beteende. Han kan heller inte prata om saker han konfronteras med. Att han säger jag älskar dig i ditt fall för du kanske vet hur långt in det sitter för honom gör det förstås väldigt speciellt men i mitt fall tänkte jag när jag fick dra ur honom det att wow och hur har det visat sig i handling när vi ligger eller vadå. Han åker på block för min del igen och jag har ledsnat denna gång och tänker inte prata med honom för Det Går Inte, inse det.