Inlägg från: Anonym (Rob) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Rob)

G-punkten kan vi, har ni provat A-punkten och P-punkten?

Jag har också erfarenhet av att ha kommit åt p-punken på kvinna som red. Kändes som en trång ficka. Tänkte inte så mycket på det då... Var ung.  Men skulle gärna prova igen om jag träffade en kvinna.

• Anonym (Rob)
    OlleSQ skrev 2025-01-07 11:48:04 följande:
    Om du lutar dig bakåt så är det troligt, men vanligast är väl att tjejen lutar sig framåt i den ställningen.
    Beror väl också på om killen har en böjd penis uppåt eller nedåt. Vilket inte är helt ovanligt...
  • Anonym (Rob)
    Anonym (Nm) skrev 2025-01-06 14:19:36 följande:

Jag kommer hårt i "reverse cowgirl" med vad jag tror är P-punkten.

Är P-punkten skönare än A-punkten ?
  • Anonym (Rob)
    ignocak skrev 2025-05-10 20:09:59 följande:

Ett ex till mig kom väldigt hårt av stimulans mot A-punkten när hon red. Tyvärr inte med mig då jag inte hade rätt storlek och vinkling. Men lyckligtvis så brukade en kompis till mig tillfredställa henne bra. Han var något längre, tydligt grövre samt hade en positivt stegrande kurvatur. Sen har jag också läst att grovleken bidrar till att komma åt djupare pga att vaginan är elastisk. Så expanderar den sidledes så dras den också in något. 

Vart har du läst det ?  Nån kvinna som kan bekräfta det ?  

• Anonym (Rob)
    ignocak skrev 2025-05-10 21:22:41 följande:
    En grövre kuk kommer inte lika djupt in som en smalare ifall båda är på gränsen till för långa i relation till sliddjupet. Detta pga att vaginan är lite som en elastisk säck. Låter logiskt mina öron. Vi brukade experimentera med olika dildos för att kolla teorin. Verkar stämma. Minns ej vart jag läste det då det var så länge sen
    Jag är lite skeptisk till det.  

Lilijunex tar ju XL chance till roten som både är 22 cm i omkrets vid roten och 38 cm lång.  Nu har säkert tränat och töjt i många år... Men det är otroligt vad en slida kan klara av...

bad-dragon.com/real-size[]=chanceunflared:584
Svar på tråden G-punkten kan vi, har ni provat A-punkten och P-punkten?