Varför anses alltid barn för små för allt?
Känner inte alls igen den bilden du ger. Det är upp till varje förälder själv att avgöra vilka böcker man läser för barnen och vad annat man berättar.
Känner inte alls igen den bilden du ger. Det är upp till varje förälder själv att avgöra vilka böcker man läser för barnen och vad annat man berättar.
dom är arga på förskolan som läser om detta för deras barn. Eller läser böcker om personer som är normbrytande. Dom vill anmäla förskolan. Byta förskola. Det är inte en person
Man anser att barnen är för små för detta. Samma sak om böcker. Någon ger boktips till sitt barn. Någon tipsar om en bok och vissa blir jättearga för barnen är för små för dom böckerna. Att dom böckerna ska dom få ha kvar tills dom blir tillräckligt gamla.
Och sedan att barn ska få vara barn.
För mig handlar det om att jag har en annan tro och jag vill att mina barn lär vissa saker när de själva har intresse för det eller när de frågar och är nyfikna. Det ska inte vara så att allt i deras liv kretsar kring hbtq hela tiden.
Vet du indoktrineringen är? Eller betyder?
Hur man vill göra hemma är upp till var och en men en plats som skola då ska alla få vara med och komma fram till något som passar majoriteten av barnen eller föräldrarna.