Inlägg från: Anonym (Anna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anna)

Varför anses alltid barn för små för allt?

Känner inte alls igen den bilden du ger. Det är upp till varje förälder själv att avgöra vilka böcker man läser för barnen och vad annat man berättar. 

• Anonym (Anna)
    Anonym (Rita) skrev 2025-01-06 19:52:36 följande:
    Bara läsa föräldrarforum på facebok. Hysteriska över att upplysa barn om HBTq 
    Ja, och varför bryr du dig om vad de tycker?

Du kan väl tänka själv?
  • Anonym (Anna)
    Anonym (Rita) skrev 2025-01-06 20:00:55 följande:

dom är arga på förskolan som läser om detta för deras barn. Eller läser böcker om personer som är normbrytande. Dom vill anmäla förskolan. Byta förskola. Det är inte en person

Man anser att barnen är för små för detta. Samma sak om böcker. Någon ger boktips till sitt barn. Någon tipsar om en bok och vissa blir jättearga för barnen är för små för dom böckerna. Att dom böckerna ska dom få ha kvar tills dom blir tillräckligt gamla. 

Och sedan att barn ska få vara barn. 

Och?

Varför bryr du dig om du inte håller med dom?
  • Anonym (Anna)
    Anonym (Rita) skrev 2025-01-06 20:06:32 följande:
    Jo men detta kan handla om att folk är arga på förskolan för att dom läser böcker om en pojke som har klänning. Dom ska anmäla dessa förskolor, byta till en förskola som inte förvirrar små barn om detta. 
    Och? På vilket sätt påverkar det dig?
  • Anonym (Anna)
    Anonym (Rita) skrev 2025-01-06 20:19:58 följande:
    Beror ju på hur man se det. Absurt 
    Och på vilket sätt påverkar detta dig?
  • Anonym (Anna)
    Anonym (Gud finns) skrev 2025-01-09 21:19:06 följande:

För mig handlar det om att jag har en annan tro och jag vill att mina barn lär vissa saker när de själva har intresse för det eller när de frågar och är nyfikna. Det ska inte vara så att allt i deras liv kretsar kring hbtq hela tiden. 

Vet du indoktrineringen är? Eller betyder? 
    Hur man vill göra hemma är upp till var och en men en plats som skola då ska alla få vara med och komma fram till något som passar majoriteten av barnen eller föräldrarna. 

Vet du?

Finns ju inget som hindrar dig från att flytta till ett land där din livssyn passar bättre in. 
Svar på tråden Varför anses alltid barn för små för allt?