Varför anses alltid barn för små för allt?
Har inte läst hela tråden, hoppas inte att det är som du tror ts? Mitt barn har kommit till via donation och jag hoppas att små barn får lära sig att familjer kommer till på olika sätt?
Har inte läst hela tråden, hoppas inte att det är som du tror ts? Mitt barn har kommit till via donation och jag hoppas att små barn får lära sig att familjer kommer till på olika sätt?
Jag fattar inte heller hur det kan ses som lögn? Ni som lever i kärnfamilj, berättar ni ingående i detalj för era småbarn hur sexet var då ni tillverkade barnet? Eller vad?
Jag har åtminstone uttryckligen sagt till personalen hur min familj ser ut. Gissar att de två lesbiska paren också gjort det. Så personalen vet ju om varför mitt barn endast har en förälder och vad det beror på. Så det är ingen lögn att mitt barn kommit till från en okänd mans spermier (frön eller kalla det spermier, tror knappast att barn tar skada av det ordet)
Men absolut, det kan finnas andra anledningar till varför en familj ser ut på ett visst sätt. Det kan personalen också gå in på. Det är bara positivt om de gör det.