Inlägg från: Anonym (Olika) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Olika)

Ok att kolla upp någon man ska träffa från nätet?

Hur gammal är du?

• Anonym (Olika)
    Anonym (Ts) skrev 2025-01-06 22:33:27 följande:
    43, han är 42...
    Och du är helt ny på att chatta och prata med folk? Aldrig haft en pojkvän?
  • Anonym (Olika)
    Anonym (M) skrev 2025-01-13 11:21:00 följande:
    Varför ska du berätta för personen att du har kollat upp den?
    Om de undrar varför man inte vill träffas t ex. Då kan man svara att man inte dejtar nynazister eller en våldtäktsdömd. 
  • Anonym (Olika)
    Anonym (M) skrev 2025-01-13 11:31:30 följande:
    Haha man måste inte ge ett skäl till varför man inte vill gå vidare. Det gör jag aldrig.

Drygt svar, det fattar nog alla.

Men frågar de och man vill svara så gör man det. Och då kan anledningen vara något man fått reda på när man kollat upp personen. 

• Anonym (Olika)
    Anonym (M) skrev 2025-01-13 12:28:46 följande:
    Och du ger inget svar alls. Jag undrade ju varför, finns ingen anledning till att behöva redovisa varför man inte vill träffa någon person från nätet.
    Och vissa vill ändå svara på frågan om de får den. Vad är det du inte förstår?
  • Anonym (Olika)
    Anonym (M) skrev 2025-01-13 13:30:31 följande:
    Vad jag inte förstår? Vad jag inte förstår är såklart varför, har inte det framgått i mina inlägg? Har skrivit ordet varför, vet du vad det betyder? Du skriver bara om man vill det men ingenting om varför man skulle vilja det. Alltså ett icke-svar.

En annan sak jag inte förstår är varför du tar på dig att svara för någon annan, det stod ingenting i det inlägget om att den personen inte ville träffas och den andre frågade varför, så hur är ditt svar relevant?
    Det får du fråga dom som vill svara på frågan, jag känner inte dom. Men jag kan gissa, så jävla svårt är det inte. De kanske är artiga när de får frågan, de kanske vill att vederbörande ska få reda på att de blir kollade, de kanske tror personen har nytta av informationen. 
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Ok att kolla upp någon man ska träffa från nätet?