Inlägg från: Anonym (Anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonym)

Clearblue

Hej.

Jag plussade med Clearblue digital med veckoindikator redan på bim -4 och fick då upp 3+ på veckor. Jag vet att jag inte blev gravid tidigare än så. Har fler fått 3+ redan på bim- nånting? Jag gjorde flera test med samma resultat. Varför visar det 3+ när det som tidigast borde stå 1-2? Är de så missvisande?

• Svar på tråden Clearblue
  • Anonym (Anonym)

Tusen tack för svar! Mest orolig för att något ska vara väldigt fel.

• Anonym (Anonym)

Tusen tack för det🥰 Ja det är det som är så konstigt. Jag testade positivt på ÄL-Test 3 december. Och plussar 16 december med 3+ på veckoindikator. På flera test. Mår fruktansvärt illa så jag betvivlar inte att jag är gravid. Var mest orolig över att det kan vara något annat när det visar på 3+ så tidigt. Googlat att det kan vara cancer osv. Säkerligen rätt ovanligt men kan man oroa sig för nåt så gör man ju det🤦 Tusen tack för svar iaf!

• Anonym (Anonym)

Skönt att höra! Jag har aldrig fått 3+ så fort förut utan 1-2 direkt efter BIM, 2-3 veckan efter och sen 3+ännu en vecka senare. Därav att jag kände mig orolig. Är dessutom närmare 40 nu och det ökar ju oftast riskerna. Men skönt att höra att det hänt flera utan att nåt är fel😊

Svar på tråden Clearblue