Inlägg från: Anonym (10 kg) |Visa alla inlägg
  • Anonym (10 kg)

Ner 10 kg till sommaren.

Tänkte kolla om det är några som vill haka på? Ni behöver inte ha samma mål men kul om man kan följas åt då vi kan ge varandra pepp om kost och motion.

Jag börjar med en vikt på 77 kg och min tanke är att börja simma en gång i veckan och utöver det promenader och något pass på gymmet beroende på hur jag jobbar. 

• Svar på tråden Ner 10 kg till sommaren.
  • Anonym (10 kg)
    Anonym (Hp) skrev 2025-01-08 13:10:18 följande:

Ska vi försöka göra en gemensam vägning och uppdatering en gång i veckan? Typ måndagar? :) För att tagga igång och heja på varandra!

Vi kan börja på riktigt på måndag 😁
  • Anonym (10 kg)

Är ni fortfarande på ☺️

Väger in mig på 76 kg idag. 

Hade tänkt dra och simmat i förmiddags men tyvärr så blev det inte så för jag var så trött efter helgens jobb.

Gjort iaf lite hemmaträning och ätit ok. 

• Anonym (10 kg)

Inte blivit riktigt den träning som jag hade velat denna vecka men har ändå rört på mig en hel del. Förra veckan snittade jag med att ha promenerat 6,6 km varav en dag blev 14 km. Denna vecka snitt på 4,1 km än så länge☺️ 

Inte ätit något onyttigt denna vecka och har egentligen inte så svårt heller att hålla mig ifrån sötsaker heller. 

• Anonym (10 kg)

Vägde mig nu på morgonen och vågen visade på 75,6 kg. 
    Gjort lite hemmaträning och cyklat gått en del under förra veckan. Imorgon blir det till att dra till badhuset och simma ett par varv🤗 Brukar alltid satsa på 1000 m. 

• Anonym (10 kg)

Ny vecka och vågen visade på 75,1 kg. Idag jobbar jag kväll så blir inte så mycket träning men planerat maten. Imorgon blir det iväg och simma.  Onsdag har jag bokat i ett pass på gymmet. 

• Anonym (10 kg)

Idag var det ingen träning inplanerad men tänkte dra iväg och köpa en ny duschslang och eftersom jag inte har någon fungerande bil så har jag inte något större val än att cykla. Bor i ena änden av stan och dit jag skulle ligger på andra ändan 3,5 km bort. Med andra ord egentligen inget direkt avstånd. 
    Kollektivtrafik inom stan går inte på söndagar här och även om det hade gjort det så skulle jag aldrig åka buss ändå såvida jag inte ska byta och åka vidare längre bort😁
    Har även laddat ner en app som jag nu använt flera morgnar. Egentligen en app för rehabträning men det skadar ju aldrig att köra lite för att mjuka upp lite stela leder eller om man har något problemområde. 

• Anonym (10 kg)
    Anonym skrev 2025-02-02 14:34:20 följande:
    Eller promenera 7 km, det bränner rätt bra med kalorier. 
    Ja, det går ju det med när man har lust och tid😊
  • Anonym (10 kg)

Vikt 74,7 Kg. Cool

• Anonym (10 kg)

Går sakta och säkert. Var iväg i helgen över till Danmark så dp blev det lite god mat och alkohol. Men det är som tur är inte ofta jag dricker och brukar inte bli så nycket heller. Det man äter när man dricker alkohol förbränns ju sist eftersom kroppen vill bli av med gifterna först. 

Vågen visade på 74,1 kg idag så har i varje fall inte gått upp något.

• Anonym (10 kg)

Blir vägning för mig igen på måndag. Känns ändå rätt bra fastän jag Inte har en susning om vad vågen visar 😁

• Anonym (10 kg)

73,1 kg. vart lite dålig på att träna och röra på mig på sistone men får försöka ta tag i det igen. 

Svar på tråden Ner 10 kg till sommaren.