Ner 10 kg till sommaren.
Hej!
Är gärna med. Väger idag 72 kg till mina 169 cm. Målet är 65 kg till sommaren. Börjar idag! 😅
Hur tänker ni med kost och träning?
Hej!
Är gärna med. Väger idag 72 kg till mina 169 cm. Målet är 65 kg till sommaren. Börjar idag! 😅
Hur tänker ni med kost och träning?
Missade att de flesta skrivit ang. kost och träning. Själv ska jag ta bort sött, snacks och bröd. Ingen läsk heller. Något mindre portioner och mycket mer vatten. Vid kalas och så tänker jag ändå att jag ska få ta en mindre tårtbit tex. Ska ta dagliga promenader och sen när jag hittat någon slags balans i allt komma igång med träning i alla fall en gång i veckan. Tiden är knapp med tre små barn så vi får se hur det går 🙂 Vill göra det hållbart.
👍🙂
Nuvarande vikt: 72 kg ( mål 65 kg). Vägde mig för några dagar sedan. Har räknat kalorier sedan dess och försökt ligga på minst 10000 steg per dag. Måste köpa nytt batteri till vågen😅
Ätit bra senaste dagarna och hållit mig till max 1500 kcal förutom lördag då vi hade kalas.
Idag har jag kört pulka i 1,5 h i skogen med dottern så känner mig duktig 😁
Hoppas motivationen håller i sig!
Hur många kalorier per dag tänker ni?
Vikt idag: 71,4 kg(-0,6)
Sakta men säkert 😁😅
Hur ser det ut för er idag??
Skönt att det går framåt👍😁.
Blir mest promenader för min del! 🙂
Oh denna vecka innan mens är tuff med kosten😅
Vad duktiga ni är! Jag ligger på -1 kg hittills. 6 kg kvar. Men tror mensen påverkar lite med nu. Går väldigt sakta men har inte energi och ork för snabbare takt just nu. Så länge det är minus är jag nöjd ☺️
Hur går det för er?
-1,5 kg för mig. 5,5 kg kvar yayy 🤩
Fattar inte hur vissa av er går ner så fort haha. Hade Inte orkat igenom dagen med sånt underskott.
Hur går det för er? - 2 kg idag!
heja heja!! 😁
Har ni gett upp? 😊
Här står det ganska still på vågen. Men tänkte lägga i en högre växel from måndag igen 🤩