Inlägg från: Anonym (Kim) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kim)

Massage gick överstyr

Trots insinuationer om sex går du alltså med på att låta dig masseras. Redan vid beslutet var det kört. Du skulle gett fan i det. Nu har det blivit som det blivit och Efraim du dessutom börja smyga så
    ät allt mer än uppenbart. Du har kunnat klarat dig undan längre om du bara neutralt sagt du skulle på massage igen. Men grejen med allt är att du är ett otroget as. Med din sambos kompis morsa?! Undrar hur många du är buksvågrar med i bekantskapskretsen? Så gränslös som morsan där är så lär hon sladdra vem hon knullat. Rätt snuskigt. Var en riktig man och prata med din sambo och förklara att du betett dig illa. Erkänn och stå för konsekvenserna. 

• Anonym (Kim)

Klart livet inte är som man önskar. Det är själva poängen med livet att klara av frestelser och om man faller stå för konsekvenserna. Naivt att tro att det bara är dig hon kliver upp på. Det är kanske hennes grej att stjäla till sig sex på ett enkelt sätt. Att kalla henne för seriös är en skymf för den som verkligen är det. Rimligen borde de ha lärt sig att avstyra om det initieras av kunden. Jäkla snuskig hantering det där. Ok som sexfantasi är det säkert en fullpoängare och i stun de ba hetta kan det hända grejer men nej. Bara jättenej. Karaktärslöst att falla till föga. Stackars din kvinna!! Du gör fan inte om det. Berätta vad du gjort för du höra vad hon tycker om ditt tilltag. Man up och ta smällen.  

• Anonym (Kim)

Spänning kan absolut finnas mellan kund/klient och behandlare. Ett mänskligt möte. Men det innebär inte att det ska vurpa och leda till sex. Om du vore singel - fine. Men nu är du en otrogen jäkel. Vad damen i fråga är? En slinka. Vad köper du? Massage med extra allt? Så man kan ju säga att du är en sexköpare också. Naiv dessutom som tror att tillfället var unikt. 

• Anonym (Kim)
    LindaLove skrev 2025-01-09 13:02:24 följande:
    Låter som att dina möjligheter till roligt sexliv är tämligen små?
    Vad var mitt sexliv att göra med hans eskapader? Noll. 
  • Anonym (Kim)
    Anonym (uttråkad) skrev 2025-01-09 15:30:49 följande:
    Nja, han insinuerar väl att du är en tråkig jäkel som sitter här och surar över att andra minsann har sex medans du får hålla tillgodo med fröken höger och FL.

Men jag kan ha fel Drömmer
    Skitfel! 😂 han får insinuera vad han vill. Det är inte mig det handlar om. Han är en otrogen sexköpare. Vore jag hans dam åkte han ur med huvudet före. Ja båda huvudena. Riktiga män håller inte på så. 
  • Anonym (Kim)
    Anonym (Johan) skrev 2025-01-10 08:26:26 följande:

"riktiga män" är ett begrepp som jag tänkte att mest SD-killar höll sig med. "Riktiga män" som vill ha en undergiven thaitjej som sköter hushållet och gör "saker som kvinnor är tänkta att göra". "Riktiga män" som "vågar säga sanningen" och "vara som män ska vara". "Riktiga män" som är homofober, feminofober, klimatförnekare, antivaxxare och kallar miljöengagerade för "batikhäxor".

Är det en sån "riktig man" du är?

Jag är ingen "riktig man" för jag har 8 år på universitet, mekar motorcykel, dansar salsa, tränar MMA, stickar mössor och har renoverat 5 träbåtar från grunden.

Sådana män du beskriver. Dem du tror jag är. Fy för den lede. Du är mycket mycket bättre. Bara den lilla detaljen att du köper sex. Problemet för dig är att du tror jag är en man men sorry jag är kvinna. De män du beskriver passar i handmaids tail. Du antar en massa som jag inte sagt och klistra på mig åsikter jag inte har. Att du är en otrogen sexköpande man är ju bara fakta. 
Svar på tråden Massage gick överstyr