Inlägg från: Anonym (HWGA) |Visa alla inlägg
  • Anonym (HWGA)

Massage gick överstyr

Anonym (uttråkad) skrev 2025-01-09 15:30:49 följande:
    Nja, han insinuerar väl att du är en tråkig jäkel som sitter här och surar över att andra minsann har sex medans du får hålla tillgodo med fröken höger och FL.

Men jag kan ha fel Drömmer
    Det är väl inte själva sexet som personen har problem med, utan otroheten. Tror du inte?
  • Anonym (HWGA)
    Anonym (uttråkad) skrev 2025-01-10 13:36:28 följande:
    Troligen både och
    Tror jag inte en enda sekund på. Är själv emot otrohet. Även emot sättet som TS skriver i tråden. Det är respektlöst mot hans partner. Älskar dock sex och unnar andra att ha så mycket de bara orkar. Men det är ju din attityd här som är narrativet. Folk som är emot otrohet är bittra tanter som inte fått kuk på ett tag.
  • Anonym (HWGA)
    Anonym (uttråkad) skrev 2025-01-10 14:18:36 följande:
    Att du helt plötsligt är så positiv till sex insinuerar att jag hade rätt i mina aningar.
    Då måste dina aningar vara att folk som är emot otrohet även gillar sex.
  • Anonym (HWGA)
    Anonym (uttråkad) skrev 2025-01-14 12:17:29 följande:
    Jaha om det är din tolkning så varsågod Solig
    Det är så det är i alla fall. Jag är starkt emot otrohet, men gillar sex. Att du verkar tolka det på annat sätt är inget jag kan göra något åt. Har varit så tydlig jag kan.
  • Anonym (HWGA)
    Anonym (uttråkad) skrev 2025-01-15 15:15:21 följande:
    Då är du väl undantaget som bekräftar regeln Drömmer
    Du kan väl förklara istället. Varför tror du att folk som inte gillar otrohet även har något emot sex? I min värld är det en väldig skillnad mellan att ha sex med någon och att gå bakom ryggen på sin partner.
Svar på tråden Massage gick överstyr