18 årspresent?
Vad har ni gett era barn i 18 årspresent?
Vad har ni gett era barn i 18 årspresent?
Ny mobil, kommande 18åring kommer få en dyr träningsresa.
Ge något 18åringen vill ha och behöver utifrån din ekonomiska förutsättning.
Barn 1, en bil.
Barn 2, en lyxig resa på tu man hand.
Hon fyller i sommar. Hon kommer få en resa till Medelhavet tillsammans med mig och en vän som också fyller och hennes mamma. En fest för familjen som på kvällen övergår till fest för vänner. En inredningsdetalj hon kan ta med sig till första boende som hon har önskat sig.
Jag fyllde 18 förra året. Jag fick en kokbok av min moster.
Oj vilka dyra ( och givetvis fina) och lyxiga presenter många kan kosta på sig😳
När jag fyllde 18 fick jag ett guld hjärta( rätt stor och platt) med en diamant i, den kunde man byta ut efter varje jämnt år till större tills man var nöjd. Har den kvar och älskar den, diamanten blev dock aldrig bytt till större.
Dottrtn fyller 18 om ett år, vet verkligen inte vad jag ska köpa eller vad hon önskar sig.
Kanske ett bidrag till sin första resa utomlands på egen hand med pojkvännen, det har hon pratat en del om som ett mål när hon blir myndig.
Det är görbart, är helt ensamstående.
Min dotter fick en mamma-dotter helg på ett 18+ spa. Min syster passade hennes jobbiga lillebror under tiden, så det var en väldig avslappnande resa för oss.
Sedan fick hon väl några småsaker, jag kommer inte ihåg vad.
En vinterjacka, skor, väska, solglasögon, pengar och en resa med mig till Thailand på jullovet.
Sonen fick en resa som han alltid har velat göra. Jag la ner mycket tid på planeringen och fick med så mycket som möjligt av det jag visste att han var intresserad av. Han är fortfarande glad för den resan.
Oj, så mycket dyra gåvor. Vi gav ett presentkort då dottern önskade det.
Vi har köpt ett efterlängtat armband (alldeles för dyrt egentligen kan jag tycka men det är gångbart hela livet) och kommer att lägga till en slant och några körlektioner.
Så får hon kalas i dagarna två. Ett för släkten och ett med kompisar.