Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Sveriges Mästerkock 2925 Vår

Nandez skrev 2025-01-16 22:15:04 följande:

Startar en Farmentråd på söndagGlad

Bra då hörs vi där då.....Som sagt jag tittar programmet i morgon kväll, men skriver på söndag.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-01-17 18:41:14 följande:
    Ok, toppenSkrattande
    Har tittat på Famen i gåt kväll....den var bra, men jag skulle kunna sticka en och annan kommentar. Vi hörs i morgon när du tittat programmet.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-01-22 20:59:59 följande:

Tina känns inte lika tramsig

Tina har lugnat ner sig....Det stod en hel del om henne efter första programmet.
  • Jhannis

Jag tyckte kvällens program var stökig och man som inte fatta vilka som åkte ut heller. 
    Ok jag somna lite titt som tätt när jag tittade. Har bara sovit 1, 5 timmar i natt. Kunde inte sova hur jag än försökte. 

• Jhannis
    Nandez skrev 2025-01-23 18:21:25 följande:
    Ja, det var väldigt rörigt. Hoppas att du har sovit bättre
    Ja det var rörigt. Jag gick och la mig väldigt tidigt och sov 10 timmar så ja jag var väldigt trött.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-01-29 20:09:12 följande:

Göra tortillabröd skulle jag inte göra

Inte jag heller....Äter på mitt sätt Tacos med det små båtarna Vet inte vadd det heter, finns stora också.....Jag steker tärnad korv och har finhackade grönsaker med.....Andra tacos har jag aldrig ätit.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-01-29 21:03:32 följande:

Tommy är favoriten av domarna

Han är min favorit med Solig
  • Jhannis

Den sista som kom med i programmet blev jag glad för och även tårar i ögonen att hon fick stanna.

• Jhannis

Tommy Myllymäki kommer att vara med i Let´s Dance. Jätte kul då har jag två favoriter i det programmet.

• Jhannis
    Nandez skrev 2025-02-05 19:42:23 följande:

Dags för mästerkocks köket i kvällGlad

Ja det är det. Kul hoppas dom lagar nåt gott så man kan få tips. Skrattande
Svar på tråden Sveriges Mästerkock 2925 Vår