Inlägg från: Anonym (Mio soffa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mio soffa)

Mio soffa? Aldrig igen...

Vi har 2 Mio soffor från märket copenhagen som inte har några problem. Mio är ju återförsäljare av olika märken och de olika märkena kan vara olika bra. Viktigt att läsa på innan om märket innan man köper. Har en säng från Mio också som fungerar felfritt men jag läste ju på innan om märket innan jag köpte. Skulle säga att Mio nog har en blandad kompott med bra märken och lite sämre märken så man får läsa på innan. 

• Anonym (Mio soffa)
    lussibuss skrev 2025-01-11 05:41:14 följande:
    Att dom är återförsäljare är knappast en ursäkt, det är ändå deras ansvar att inte sälja skitvaror. Efter detta har jag säkert läst omkring 100 olika recensioner om Mio, där de baschar ner på kvaliteten på deras möbler, speciellt soffor, och dom flesta får dra in ARN för att vinna en kamp mot Mio, eftersom det verkar tillhöra vardagen för dom att skylla på kunderna när deras varor visar sig vara värdelösa, istället för att ta sitt ansvar och göra rätt för sig. Ett seriöst och bra företag hade heller aldrig velat vara återförsäljare för ett skitmärke, och så det säger ju ändå sitt om Mio som företag. 

Jag förstår verkligen inte vad ditt svar skulle hjälpa i min situation nu? Att du har köpt en bra soffa och säng därifrån hjälper väll ändå inte mig? Du tar dessutom förgivet att jag inte läst på, tråkigt..
    Vad du låter arg i ditt meddelande till mig. Det jag skrev är att jag håller med dig om att alla möbler på Mio inte har kvalitet och därför är det viktigt att läsa på innan man handlar en vara hos dem. 
Svar på tråden Mio soffa? Aldrig igen...