• Anonym (Diskutera)

Vad vill ni sexuellt inte testa igen?

Vad har ni sexuellt prövat eller testat och som ni aldrig kommer vilja testa eller pröva igen?

Vad var anledningen till att ni tog steget att testa eller pröva?

Syfte, lära av andras erfarenheter.

Respekterar avsändaren och kommentarer, håll god ton i samtalen.

PS Det tidigare tråden försvann, fast den ej innehöll fel. Jaja 🙂

• Svar på tråden Vad vill ni sexuellt inte testa igen?
  • Anonym (Milla)

Analsex!! Ja det kan vara skönt att bli stimulerad där. Sådär lite retfullt! Ja jag gillade när min kk sa "du ska bara få känna TRYCK mot din stjärt".
    Sen gick jag med på att testa hela vägen. Många killar kan vara "in-ut-in-ut-sexare" och det var precis vad det blev. Fast i rumpan. I röven. I bajshålet.

Nej. Aldrig mer för mig!

• Anonym (Blä)

Att leka med någon annans rumphål. Blev övertalad av en gammal KK att stoppa fingrar i hans anal när han hade svårt att komma vid oralsex. Det hade säkert inte avskräckt för all framtid om inte mina fingrar blivit helt kletiga av avföring. Var så äcklad! Nej, aldrig mer. 

• Anonym (Kvinna)

Håller med övriga. Allt som har med analen att göra. Inte skönt alls.

• Anonym (Milla)
    Anonym (Kvinna) skrev 2025-01-09 10:06:00 följande:

Håller med övriga. Allt som har med analen att göra. Inte skönt alls.

Exakt! Det är sån sjuklig fixering vid penetrationssex bland killar! Så länge det finns ett "hål" så vill de stoppa in sin snopp där! Och som tjej förväntas man gilla det! 
    Vi har ju begåvats med ett annat hål. Ett hål som är avsett för att ta emot snopp! Om de nu gillar analsex så otroligt mycket så kan de ju testa någon killkompis? 
  • Anonym (Diskutera)

Ok, bra redogjort av flera 👍 Blir kul att se o läsa flera ny inlägg.

Även jag skall lägga in, skall bara först vara åter i Sverige (slippa satellit o vpn)

Vi undviker att gå i negativ spinn. Vart o ett inlägg står för sig.

• Anonym (mm)

"El" var sådär. Vet inte om jag vågar igen.

• Anonym (M34)

Jag sätter inte på en annan man igen. Det var jättesvårt att få upp den och kändes inte bra. 

• Anonym (mm)
    Anonym (M34) skrev 2025-01-12 09:36:10 följande:

Jag sätter inte på en annan man igen. Det var jättesvårt att få upp den och kändes inte bra. 

Ok, men var något du vill testa?
  • Anonym (La Rosa)

Vibrator med fjärrkontroll som partnern kan styra. 

Den var galet högljudd (konstaterade vi redan i sovrummet hemma), så det måste man kolla innan man försöker vara lite sexig offentligt.

• Anonym (Mr Vanilj)

Dominanslekar.. 
    Har för en tjejs skull försökt vara dominant i sängen då hon gick igång på att vara undergiven. Verbal förnedring och smisk. Det kommer jag inte göra igen, mådde fruktansvärt dåligt av det.

Svar på tråden Vad vill ni sexuellt inte testa igen?