Är vår familj onormal?
Alltså jag fattar inte. Hur ofta går du i terapi? Hur ofta anlitar du advokaten? Vad menar du med att om du och din man upprättar ett avtal mellan er? Vad ställer nintill Med er som kräver advokat regelbundet?
Alltså jag fattar inte. Hur ofta går du i terapi? Hur ofta anlitar du advokaten? Vad menar du med att om du och din man upprättar ett avtal mellan er? Vad ställer nintill Med er som kräver advokat regelbundet?
Ja det behövs psykiatriker för att checka av tillståndet?
vid affärer. Det kan handla om när något hänt, men i dagsläget har vi advokater varje vecka. Kan handla om en idé eller småsaker. För oss finns det inte skillnad mellan företag och privat då det påverkar oss personligen oavsett. Jag och min man har avtal mellan oss och jag behöver inte gå in närmre på det. Men det handlar om att den här advokaten är liksom alltid ett knapptryck bort.
Samma sak med terapeuter. Vi har tillsammans skapat trygghet och bromsar som ger stabilitet.
Att inte ha detta vore katastrof.
Fattar fortfarande inte. Men ni låter verkligen i behov av hjälp. Och som svar på frågan. Inte noemalt
Jag fattar att man behöver gå i terapi om man haft en trasslig barndom. Men att som ni har det att alla gör k terapi med alla i olika konstellatione, man har en terapeut och advokat som verkar fungera som en förvaltare åt familjen, det är konstigt.
ni verkar inte ha fått lära er att hantera något alls själv. Hat man funderingar hur julen ska flyta på pratar de flesta med varandra, ni pratar med terapeuten. och alla har väl inte bipolaritet? Förstår fortfarande inte varför advokaten är inblandad i det privata. Affärer fattar jag men inte i privatlivet.
och jo, de flesta som går i terapi kan nog svara på ett ungefär hur ofta. Även om det inte är varje vecka.
Mk låter ju som alla är vuxna? Har alla terapeuter regelbundet fortfarande för att bearbeta barndomen?
du går själv, med syskon, med föräldrar, i hela grupper?
Julafton har jag inget minne av. Men vi kan nog planera med terapeuten innan julafton vilken strategi vi ska ha.
Sedan när det kommer till att spontanköpa landställe så handlar det om att någon kan vara sjuk? om du inte känner till sjukdomen så är det säkert obegripligt.
Men vad menar du? Planera julafton med terapeuten vilken strategi vi ska ha? Och du undrar om det är normalt? Vadå strategi? Varför kan du inte prata med dina föräldrar o syskon o h bestämma planer för julen utan terapeut?
Kan massa om sjukdomen. Men alla har ju inte den? Du får det ju att låta som hela familjen använder advokat o terapeut regelbundet vid beslut.