• pandarinen

Hormonell obalans - symtom?

Jag har mycket mer flytningar i dag och flera år efter min graviditet. 

jag har kraftigare hårväxt (ljusa strån) på haka och ansikte

jag har svårt att bli gravid
    ibland nattliga svettningar 

men
    jag har regelbunden mens och ägglossning, exakt 28 dagars cykel

jag har inga problem med sköldkörteln 

kan det ändå vara hormonell obalans?

• Svar på tråden Hormonell obalans - symtom?
  • pandarinen

Jag känner ömmande bröst, ja. Och lätt molnande värk i magen. Alltså det är så lindriga syntom och jag har regelbunden mens och äl. Men det är just det här andra. 

Vad kan jag få för hjälp tro. 

• pandarinen

vet du att du har hormonell obalans. Ja jag vet inte, nu har jag ömma bröst och nollande värk på mornarna. En vecka innan bin. Hoppas på bebis men kan ju vara pms också. Tycker en vecka känns långt innan.
    jag vet inte om jag kan säga att jag har kraftig hårväxt. det är tio ljusa strån på hakan som växer kan bli uppåt en cm. Så rycker jag dem och det känns som jag har stubb när de kommer tillbaka.
    men jag vill så gärna bli gravid. Innan min första graviditet så hade jag inte dessa symtom. Då hann jag träna ganska hårt men då hade jag å andra sidan oregelbunden mens mellan 32-42 dagar cykel. Ingen känning alls vid ägglossning. nu känner jag direkt när jag har ägglossning och molnande värk i ca 3 dagar. Funderar på mycket, alternativ till varför jag inte blir gravid igen. Hört att glad gubbe kan dyka upp men ändå inte ha ägglossning. Men då borde jag väl inte känna molnande värk i tre dagar på ena sidan av magen/ljumsken eller ha rikliga flygningar. Detta dyker alltid upp i samband med att glad gubbe dyker upp

Svar på tråden Hormonell obalans - symtom?