Inlägg från: Anonym (Perry) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Perry)

Tänder på mkt äldre kvi?nor!

Anonym (Man) skrev 2025-01-11 18:47:42 följande:

Du har troligen momissues..

Det där är en sån jävla felaktig fördom när en man gillar äldre kvinnor. Jag är 38, har en bra relation till min morsa, men tycker ändå det är läckert med kvinnor i hennes ålder. De flesta har inga problem med homosexualitet men har många har jävligt svårt för yngre män och äldre kvinnor och det gör mig så förbannad.
  • Anonym (Perry)
    Anonym (Varför?) skrev 2025-01-11 23:24:04 följande:

Jisses?Du tänder alltså på någon som kunde varit din egen mormor och går med en liten rullator. Du borde söka behandling, eftersom det troligen bottnar i något hos dig.

Trist med sådana inskränkta fjantar som du - sök hjälp själv för att du INTE är öppensinnad 
  • Anonym (Perry)
    Anonym (Varför?) skrev 2025-01-11 23:51:03 följande:
    Oj stora ord , träffade jag en öm punkt? Jo men öppensinnad inom rimliga gränser tack. Jag jagar inte 80 åringar på äldreboenden. Inte konstigt många kvinnor blir rädda för män inom hemtjänsten och att det rullar på nyheterna ibland. Sök hjälp.
    Det finns faktiskt läckra 80-åringar. det är givetvis det tråd startaren syftar på - inte att hämta folk från äldreboende. Sjuka Du.
  • Anonym (Perry)

trådstartaren skrev inget om fula gamlingar på ålderdomshem. Man får utgå från att han syftar på gilfar som är riktigt läckra. 

Svar på tråden Tänder på mkt äldre kvi?nor!