• Anonym (Anonym)

Vad berättar du inte för din partner?

Finns det någon fantasi du behåller för dig själv och inte berättar för din partner med risk för att du aldrig får uppleva den?

Svara anonymt om det känns bättre.  

• Svar på tråden Vad berättar du inte för din partner?
  • Anonym (J)
    Anonym (..) skrev 2025-01-22 21:57:38 följande:

Att jag tycker han har för liten och böjd åt fel håll.
    Exet hade bara lite större utrustning men böjd på annat sätt och det är väll det enda jag saknar från det förhållandet. Men mest saknar jag den som visade sitta fast på ett as som visade sig ha flickvän och använde mig för att vara otrogen. Just då var det jävligt surt att ha en moralisk kompass och min kropp gjorde nästan myteri i sina försök att få mig att ändra mig, även om jag inte kunde sitta på tre dagar efter första gången, den var så stor att mina fingrar inte nådde runt...

Wow! Att det kan vara så stor skillnad!?
    Antar att du inte är en av de som säger att storleken inte har något betydelse.
  • Anonym (Mr Hyde)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-01-12 16:15:44 följande:
    Vad berättar du inte för din partner?

Finns det någon fantasi du behåller för dig själv och inte berättar för din partner med risk för att du aldrig får uppleva den?

Ha ha! Nästan inget!
    Om jag skulle berätta alla mina fantasier skulle hon lämna mig!
  • Anonym (Hej)
    Anonym (Mr Hyde) skrev 2025-01-23 00:09:14 följande:
    Ha ha! Nästan inget!
    Om jag skulle berätta alla mina fantasier skulle hon lämna mig!
    Hör av dig så får du veta hur det ligger till. 
  • Anonym (Gf)
    Anonym (.) skrev 2025-01-21 23:09:39 följande:

Jag reser mycket med jobbet.
    Det säger jag sen inte till mina runtomkring.
    För den heter det bara "Jag jobbar, jag kommer hem när jag gör liksom" utan vidare förklaring. Undviker att koppla upp mig någonstans dit jag kommer osv.

Och detta gör jag väl bara mer för att sen inte vi kan tyvärr, aa där finns inte ekonomi eller tid att resa och min sambo vill annars att vi någon gång ska göra det men då vill jag istället bara vara med hen, hemma o ta det lugnt osv.

Så det här är väl något jag håller tätt inpå hos.. och för mig själv!"

Fattar inte ens vad du skriver
  • Anonym (Gf)

Nej jag har inga hemligheter 

• Anonym (Kille)
    Mayjel skrev 2025-01-22 22:50:57 följande:
    Det där är ju en väldigt förnedrande handling? Att bli lurad på pengar, varför vill du detta? Låg självbild?
    Det finns män som går igång på att vara ekonomisk stötta till kvinnor. Hörde att Nenne Frisk hade nån som gav typ alla hans pengar efter alla utgifter för han gick igång på det eller nått sånt
  • Mayjel
    Anonym (Kille) skrev 2025-01-23 06:11:04 följande:
    Det finns män som går igång på att vara ekonomisk stötta till kvinnor. Hörde att Nenne Frisk hade nån som gav typ alla hans pengar efter alla utgifter för han gick igång på det eller nått sånt
    Fast det medlemmen beskriver är ju att han vill bli lurad och rentav utnyttjad av kallhamrade lycksökerskor. Varför skulle någon människa med självrespekt vilja detta? Att bli totalt överkörd och utnyttjad? Tror inte att personen har någon trevlig självbild alls, om han nu menar allvar. 
  • Anonym (Kille)
    Mayjel skrev 2025-01-23 06:22:57 följande:
    Fast det medlemmen beskriver är ju att han vill bli lurad och rentav utnyttjad av kallhamrade lycksökerskor. Varför skulle någon människa med självrespekt vilja detta? Att bli totalt överkörd och utnyttjad? Tror inte att personen har någon trevlig självbild alls, om han nu menar allvar. 
    Går han igång på det så låt han. Du har säkert några kinks ingen annan i världen kommer förstå sig på. 
  • Robban27

Jag hade gärna velat köpa en släpvagn men frugan hotar med att bränna ner huset. Så det får nog bara bli takbox.

• Anonym (Hej)
    Hör av dig då.
    Mina trådar är skapade för att hänga ut någon som jävlats med mig, hackat mig, stulit bilder och utgett sig för att vara mig på flera olika ställen under flera år. 
Svar på tråden Vad berättar du inte för din partner?