Vad är era åsikter om dumpen.se?
DUMpen kommer få det de förtjänar förr eller senare.
Kom ihåg var ni läste det först.
//AntiDUMpen
DUMpen kommer få det de förtjänar förr eller senare.
Kom ihåg var ni läste det först.
//AntiDUMpen
Många pedofilvurmare i tråden. Är för mig helt ofattbart hur man kan vara på förövarnas sida. "Inget brott jag begåtts" - go'dag yxskaft!
Det är ju bra att de visar vilka sponsorer de har så man vet vilka man ska undvika.
En normal person som chattar på div olika sidor och får kontakt med en ungdom som börjar prata sex, erbjuda sex eller liknande försöker få ungdomen på bättre tankar, försöker få ungdomen att avslöja sig så man kan ringa och orosanmäla eller vad som helst UTOM att nappa på kroken.
Det finns ingen som helst ursäkt för vuxna som ger sig in i sexchatt med barn/ungdomar oavsett hur pådrivande barnet/ungdomen än är.
Om man inte får ungdomen att sluta prata om sex och erbjuda sex så avslutar man helt enkel samtalet.
Det är inte svårare än så.
Dumpen gör ett kanonjobb och ska pressen skriva om de pedofiler som har tagit sitt liv så bör de även skriva om alla de våldtagna barnen som tar sitt liv, försöker ta sitt liv eller rent allmänt får sina liv förstörda.
Om vi ska se det ur ett samhällsperspektiv så kostar pedofilerna samhället oerhörda kostnader i form av sjukvård för de våldtagna (som de ABSOLUT GIVETVIS ska ha men får i allt för liten skala), i form av försörjningsstöd för att de våldtagna ungdomarna kanske inte klarar av att arbeta när de blir vuxna, eller kanske inte har klarat av skolan, i form av förlust av arbetskraft osv osv.
Jag lider med pedofilernas familjer som oförtjänt blir utsatta för en massa skit pga pedofilen. Men att en pedofil tar sitt liv för att denne inte klarar av att ta ansvar för sitt handlande är inte Dumpens fel.
Begå inget brott så slipper du ta konsekvenserna av det.
Hörni DUMpenkramarna, tycker ni att vi ska lösa en mobb som är ute och muckar gräl om nätterna också? Gärna helgnätter?
Så att vi kan fånga in alla farliga slagskämpar som kanske nappar på kroken och ger er provokatören en rak höger?
Menar, vi kan ju inte ha våldsamma människor lösa på gatorna...
Det kommer att gå åt pepparn för DUMpen förr eller senare, vänta bara så ska ni dumkramare få se.
De där två clownerna kommer få "betala".
Sanna mina ord.