Inlägg från: Anonym (AntiDUPmen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (AntiDUPmen)

Vad är era åsikter om dumpen.se?

DUMpen kommer få det de förtjänar förr eller senare.

Kom ihåg var ni läste det först.

//AntiDUMpen

• Anonym (AntiDUPmen)
    Anonym (kanon) skrev 2025-01-15 11:28:26 följande:
    Känns som en gråzon. Det kan väl anses som lagligt om det finns ett allmänintresse för uthängningen. Att t ex varna folk om personen. Dock är det ju online som de som blivit uthängda tar kontakt, så då har det ju ingen effekt på om folk känner till dem eller inte. Det blir ju också tveksamt när de först anger att de är 18 och sedan skriver att de är 14 i chatten. Männen gör ju helt fel som fortsätter chatta och bestämma träff, men det visar inte på att de aktivt söker minderåriga då de från början trodde de var 18.
    Inget kan "anses som lagligt".
    Antingen är det lagligt eller så är det inte lagligt.

Dumpens hemska hyenor kommer för eller senare att få vad de förtjänar. 
  • Anonym (AntiDUPmen)
    Anonym (Kramare) skrev 2025-01-15 22:29:43 följande:

Många pedofilvurmare i tråden. Är för mig helt ofattbart hur man kan vara på förövarnas sida. "Inget brott jag begåtts" - go'dag yxskaft!

Vilket brott menar du har begåtts då?
    Och om så vore fallet, varför kontaktas inte polisen?

Nej, just det.
  • Anonym (AntiDUPmen)
    Dr Nail skrev 2025-01-15 23:40:20 följande:
    Ja, Dumpen är ju såklart en opartisk källa när det kommer till att skydda Dumpens affärsmodell o_0
    Precis så.
  • Anonym (AntiDUPmen)

Det är ju bra att de visar vilka sponsorer de har så man vet vilka man ska undvika.

• Anonym (AntiDUPmen)
    Anonym (mnngbfkglbmffnblkfnf) skrev 2025-01-19 22:08:36 följande:

En normal person som chattar på div olika sidor och får kontakt med en ungdom som börjar prata sex, erbjuda sex eller liknande försöker få ungdomen på bättre tankar, försöker få ungdomen att avslöja sig så man kan ringa och orosanmäla eller vad som helst UTOM att nappa på kroken. 

Det finns ingen som helst ursäkt för vuxna som ger sig in i sexchatt med barn/ungdomar oavsett hur pådrivande barnet/ungdomen än är. 

Om man inte får ungdomen att sluta prata om sex och erbjuda sex så avslutar man helt enkel samtalet. 

Det är inte svårare än så. 

Dumpen gör ett kanonjobb och ska pressen skriva om de pedofiler som har tagit sitt liv så bör de även skriva om alla de våldtagna barnen som tar sitt liv, försöker ta sitt liv eller rent allmänt får sina liv förstörda. 

Om vi ska se det ur ett samhällsperspektiv så kostar pedofilerna samhället oerhörda kostnader i form av sjukvård för de våldtagna (som de ABSOLUT GIVETVIS ska ha men får i allt för liten skala), i form av försörjningsstöd för att de våldtagna ungdomarna kanske inte klarar av att arbeta när de blir vuxna, eller kanske inte har klarat av skolan, i form av förlust av arbetskraft osv osv. 

Jag lider med pedofilernas familjer som oförtjänt blir utsatta för en massa skit pga pedofilen. Men att en pedofil tar sitt liv för att denne inte klarar av att ta ansvar för sitt handlande är inte Dumpens fel. 

Begå inget brott så slipper du ta konsekvenserna av det. 

Är du sann eller?

Försöka få ungdomen att avslöja sig så du kan ringa soc? Tror du på det själv eller?

En vettig, vuxen person chattar inte med barn öht.
    Barn vill inte ha sex med vad som i deras ögon är gubbar oavsett.

Tror inte att du "lider" särdeles mycket när du sitter där på din kammare och njuter av att DUMpen duperat ännu en människa som snart ska få sitt liv, inklusive sina anhörigas, liv kraschade.
    Det kunde du iaf låtit bli att skriva.

Krama DUMpen så mycket du orkar, men sitt inte och hyckla med något falskt medlidande.
  • Anonym (AntiDUPmen)
    Anonym (Ronqua) skrev 2025-01-20 01:10:59 följande:
    Du låter som en av de där som trakasserar anhöriga och njuter av att oskyldiga får sina liv raserade.

Vilka fler tycker du man ska hänga ut och varna omgivningen för?

Fortkörare? Narkotikasäljare? Snattare?
    Snattare blir väl jättebra!

*ironisk*
  • Anonym (AntiDUPmen)

Hörni DUMpenkramarna, tycker ni att vi ska lösa en mobb som är ute och muckar gräl om nätterna också? Gärna helgnätter?
    Så att vi kan fånga in alla farliga slagskämpar som kanske nappar på kroken och ger er provokatören en rak höger?
    Menar, vi kan ju inte ha våldsamma människor lösa på gatorna...

• Anonym (AntiDUPmen)
    Anonym (Djärven) skrev 2025-01-20 06:12:49 följande:
    Jag har inget problem alls med nattvandrare. Det är bra! 

Byn behöver återskapas i staden för allas trygghet.
    Som går omkring och provocerar fram bråk, ungefär som DUMpen gör?
  • Anonym (AntiDUPmen)
    VeronikasHjärta skrev 2025-01-20 22:57:02 följande:
    Bland det dummaste jag har läst här på familjeliv. Det värsta är ju att du är 100 % seriös också vilket gör det än mer skrämmande.

Ni som kategoriskt är emot dumpens arbete, spana in senaste gäddan (#554). Om ni på riktigt tycker att en uthängning inte i det fallet är oproportionerligt så är det något allvarligt fel på er.
    För mig räckte det med ett besök på den vidriga sidan.
    Några fler klick kommer det iaf inte härifrån
  • Anonym (AntiDUPmen)
    Anonym (Problem) skrev 2025-01-25 15:51:05 följande:
    I usa så finns det kartor med information om var sexförbrytare bor. Det tycker jag är bra. Sverige borde ha det också.
    Så du  menar att ett avtjänat straff inte räcker?

Vilka fler ska gå under din livstidsdom?
  • Anonym (AntiDUPmen)
    Anonym (Problem) skrev 2025-01-27 21:39:33 följande:
    Det är pedofiler.
    Nej.

Hebefiler i så fall.
  • Anonym (AntiDUPmen)

Det kommer att gå åt pepparn för DUMpen förr eller senare, vänta bara så ska ni dumkramare få se.

De där två clownerna kommer få "betala".

Sanna mina ord.

• Anonym (AntiDUPmen)
    Anonym (Problem) skrev 2025-01-28 15:17:25 följande:
    Aha, du tänkte göra en ordvits men stavade ditt nick fel.
    alla är så duppa 
    Lite så.
    Borde ju dubbelkollat såklart.

Fast du har ändå fel, för det är ingen ordvits.
    Vet du vad en ordvits är? Annars kan jag förklara.
  • Anonym (AntiDUPmen)
    Anonym (januari) skrev 2025-01-28 16:29:30 följande:
    Det är nog ingen ide att försöka förklara ens.
    Sannolikt inte. 
Svar på tråden Vad är era åsikter om dumpen.se?