ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?
Hej!
Jag följs gärna åt med! Jag har BIM 23/1 så det är en vecka kvar!
Har ett barn och precis haft 2 missfall på raken så håller tummarna att det här är våran månad!
Hej!
Jag följs gärna åt med! Jag har BIM 23/1 så det är en vecka kvar!
Har ett barn och precis haft 2 missfall på raken så håller tummarna att det här är våran månad!
Hej!
Jag är med i BIM-februari 2025 tråden, ni kanske vill gå med där också? 😊
Tror ni att ägglossning har skett/sker idag? Tyvärr har min klocka inte tagit min temperatur CD 11 och CD13, utan anledning. Jag hade äggviteflytningar CD11 och igår. Jag har kört LH test en gång per dag (efter jobbet, vill inte testa på jobbet) med RFSU stickor men jag får nästan aldrig höga värden. Det var lite högre igår så får se hur det ser ut idag. Jag har haft ömma bröstvårtor i några dagar, brukar ha det någon dag innan ägglossning och någon dag efteråt. Jag har haft oregelbundna cykler sedan jag slutade med minipiller för ett år sedan så jag har testat akupunktur två gånger nu för att hjälpa till med ägglossning, kanske har det gjort så att det skett tidigare än de andra gångerna?
Hade ni haft s*x idag också? 🙈 vi brukar inte ha det så här ofta så vi kände att varannan dag kunde vara lagom
Åhh vad roligt att vi är fler som följs åt! :D
Jag tänkte testa den 26/1 om inte mensen har kommit, hoppas inte
när tänker du testa? :)
Sara jag håller tummarna att du får ett plus som stannar kvar, har du haft några symtom än? :))
måste rådfråga då det var 9 år sedan sist jag var gravid, har börjat få lite vita grumliga flytningar, fortfarande ömma bröst och små stick i nedre Magen.. brukar Ni ha så innan mens eller kan det vara symtom på graviditet (hoppas!!)
har 7 dagar kvar tills mensen, har helt plötsligt glömt av hur mina symtom vanligtvis Är innan mensen🤣
har ni fått några symtom än?😃
Jag är idag 10 dagar efter ägglossning och testerna är negativa, har alltid plussat 9-10 dagar efter ägglossning så denna månad är nog körd för mig! Hejar på er andra! Hoppas någon får ett plus!! :)
Godmorgon! 12 dagar efter ägglossning och negativa tester + mensvärk så jag är ute! Håller tummarna för er andra! Vi kanske kan hålla den här tråden i liv även nästa månad ifall de är fler som inte plussar :)
Äl+9 och bim-5 eller 6. Här om dagen frusen. Idag rosa flytning, molvärk ner i benen och tilltagande smärta i brösten. Oklart om det är implantation eller om det är mens på G. Känns dock tidigt om mensen drar igång nu då den annars är väldigt punktlig.
Jag brukar vanligtvis ha en riktigt jävlig pms men hittills har jag mått jättebra. Bara glad och lugn.
Spökstreck eller alldeles för tidigt att testa på test igår och idag. Är sjukt nervös för nu har jag verkligen börjat hoppas att det äntligen tog sig. Bifogar bild på dagens test där det knappt syns något, än mindre här