• Anonym (31)

ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?

Äl+9 och bim-5 eller 6. Här om dagen frusen. Idag rosa flytning, molvärk ner i benen och tilltagande smärta i brösten. Oklart om det är implantation eller om det är mens på G. Känns dock tidigt om mensen drar igång nu då den annars är väldigt punktlig.
    Jag brukar vanligtvis ha en riktigt jävlig pms men hittills har jag mått jättebra. Bara glad och lugn. 
    Spökstreck eller alldeles för tidigt att testa på test igår och idag. Är sjukt nervös för nu har jag verkligen börjat hoppas att det äntligen tog sig. Bifogar bild på dagens test där det knappt syns något, än mindre här Drömmer

• Anonym (31)
    Sarafamliv skrev 2025-01-21 19:40:38 följande:
    Åh vad spännande! Kan absolut se svaga streck där, är det inom tidsspannet där på bilden? Har också haft sådär vid ÄL+9 och bara blivit starkare var dag! Håller tummarna och testa igen imorgon! 👍
    Anonym (Barn nr 3) skrev 2025-01-21 19:46:06 följande:
    Men gud vad spännande, uppdaterar du imorgon??
    Absolut inom tidsspannet Skrattande jag uppdaterar er vid nästa test! 

• Anonym (31)

Tog nytt test idag. Ytterst lite stegring om en stegring alls.  Jag tycker att jag såg ett streck, men det kan lika gärna vara ett spökstreck. Imorgon är jag på äl+10 och bim-3 eller 4. Känns så nervöst!!! Vid mitt MA plussade jag ganska starkt vid bim. Idag är jag på äl+9 så kanske inte någon markant stegring om jag hade nidblödning igår. I natt hade jag kraftiga menssmärtor. Idag vaknade jag och kände mig som jätteogravid. Men smärtan i brösten börjar komma tillbaka nu mot sen eftermiddag. Lite illamående men kan bero på kaffe. 
    Jag funderar på om jag får stegring på kvällstid istället för morgon då jag har omvänd dygnsrytm. Imorgon bör jag se en stegring om jag är gravid. Eller så ökar min hcg väldigt sakta och då finns väl risk för tidigt MF. Är så nervös och orolig!

Svar på tråden ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?