• Thunder007

ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?

Hej tjejerGlad
    Gratiiiiiis till de som fick en positiv svar och önska de en jättefint graviditet. Har själv haft en missfall inte så länge sen och vi "jobbade på" efter mensen.... ÄL har passerad och nu nästan 6 dag innan mensen så känner jag ömma bröst samt trötthet. Kan va att det är bara inför mensen men hoppas på ett positiv streck 🙂 Vet ej om jag skulle göra en test imorgon bitti den 4.02 då det är 6 dgr innan mens och har använt tidigare Clear Blue 6 dgr tidigare 😕 Rädd att bli besviken. Hur exakta har era tester varit och tror ni att ngt kmr att synas om jag är gravid???

• Thunder007
    Sarafamliv skrev 2025-02-03 21:03:36 följande:
    Hej! Tråkigt med ett missfall, vi får stötta varandra i resan mot ett plus! 👍 svårt att säga, ganska stor chans att du blir besviken även om du skulle vara gravid för det är så tidigt, kanske vänta tills 11 dagar efter ägglossning iaf om du kan men vet hur det är, man sitter där och testar ändå om man vill, jag har varit gravid 5 ggr och har aldrig fått ett plus fören 10 dagar efter ägglossning ❤️
    Jag tror ingen förstår oss bättre än vi som har gått igenom en eller fler missfall  ❤️ Som person är jag rätt så otålig och kämpar med mig själv att inte använda den enda test från CB som jag har hemma 🙈 Sist jag va gravid så testade jag mig 6 dgr innan förväntade mens och den visades negativ men dagen efter fick jag positiv svar 🙂Så det make sense vad du skriver och jag är medveten om detta, det är bara...... vem ska vänta 2 dgr till 🥲
  • Thunder007
    Sarafamliv skrev 2025-02-03 21:40:04 följande:
    Jo jag vet, man är ju lite graviditetstest skadad, jag började testa 5 dagar efter ägglossning med båda mina missfall men fick inget streck fören 9-10 dagar efter ägglossning men visst testade jag ändå 😅 om det känns rätt för dig att testa så kör på det! Man får känna av själv!
    Hahahahah well någon gång så måste det visas positiv 🤣 Jag få testa imorgon bitti och på fredag för säkerhetskull 🙈 Kommer att höra av mig 😇
  • Thunder007
    Sarafamliv skrev 2025-02-03 22:09:09 följande:
    Gör så! Håller tummarna! 👍
    Testet visade bara 1 streck..... Det va väl för tidigt 🙈
  • Thunder007

Gjorde en test imorse och den visade en svagt vänster streck och såklart stark höger 🥰  Hade ni rekomenderad att göra en test till imorgon bitti för att vara säkert eller är det kanske bättre att göra den på söndag (1 dag innan mensen)?

• Thunder007
    Anonym (Barn nr 3) skrev 2025-02-06 18:27:07 följande:
    Men vad spännande!
    Jag hade gjort både och 🤣
    Jag har använt oförskämt många test men jag ääälskar att testa. Nu är de dock slut och jag fick 3+ på cb idag så nu får det vara nog 🤣
    Hahahah vi tänker lika ???? Kommer att göra en imorgon och en på söndag för att vara 100% säkert ????
  • Thunder007
    Anonym (Barn nr 3) skrev 2025-02-06 18:27:07 följande:
    Men vad spännande!
    Jag hade gjort både och 🤣
    Jag har använt oförskämt många test men jag ääälskar att testa. Nu är de dock slut och jag fick 3+ på cb idag så nu får det vara nog 🤣
    Och stort gratiiiiiiiis till graviditeten🎉🎉🎉🎉  Du har gjort tillräckligt många tester lämna några stk kvar till oss som behöver vara säkert 🤣
  • Thunder007
    Sarafamliv skrev 2025-02-06 19:32:48 följande:
    Men wow grattis!!
    Tack ❤️
  • Thunder007
    Anonym (Barn nr 3) skrev 2025-02-07 10:06:12 följande:
    Haha tack så mycket, lovar att inte köpa fler test nu :P

Men det viktiga idag: har du testat nu på morgonen??? Bild!! 👏👏👏🎉🎉

Då slutar jag med att testa mig 🎉🥰🎉🥰🎉
Svar på tråden ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?