• Mimmimuh

ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?

Hej, hoppas okej att jag hoppar in här? 
    Jag fick plus på stickan 8 januari men som slutade i ett MF bara 3 dagar efter.
    Fick sedan glad gubbe på ägglossning test 27-28 januari och är en sådan som inte kan hålla mig borta i från testerna. Gjorde ett nu på morgonen med CB testa tidigt. Har ingen aning när mensen ska komma då jag inte haft nån mens emellan MF men borde vara 10-11 feb? 

Är det ett positivt jag skådar eller bara spöksträck, vad tror ni? Hjärta

• Mimmimuh
    Anonym (Barn nr 3) skrev 2025-02-07 10:05:02 följande:
    Någonting ser det ju ut att vara, hoppas det är en ny graviditet och inte rester från mf ❤️
    Det borde det inte vara då jag testade negativt efter missfallet innan nya ÄL så jag hade 27-28 januari. Jag tog ett test igår med som var helt blankt. Hoppas de tar sig denna gång då vi är inne på 8:de försöket, 2 försöket med BC ägglossning test så de verkar vara super Drömmer. Lite orolig dock att jag inte haft mens efter MF. Hjärta
  • Mimmimuh
    Anonym (ÖnskarSladdis) skrev 2025-02-08 06:45:18 följande:

Ni som använder CB digitala ÄLtest, hur många dagar i rad brukar man ha den blinkade gubben? Jag har fått den tre dagar i rad nu

Jag har använt de 2 månader och första var de glad gubbe 3 dagar och andra 2 dagar ☺️
Svar på tråden ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?