• Maramba

ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?

Hej! 

jag hänger gärna med er. Jag har också bim den 28e. positivt äl-test var den 15. Detta är första försöket till tredje barnet. 

Första barnet tog nästan tre år av försök och andra barnet tog drygt ett år. det i kombo med att jag snart blir 38 år gör förväntningarna sjukt låga. Men hoppas! 😍

• Maramba
    Anonym (villhaentill) skrev 2025-01-17 09:03:44 följande:

Åhh vad roligt att vi är fler som följs åt! :D 

Jag tänkte testa den 26/1 om inte mensen har kommit, hoppas inteFlört när tänker du testa? :) 

Sara jag håller tummarna att du får ett plus som stannar kvar, har du haft några symtom än? :)) 

Ja och kul att vi har bim samma dag! 😊

jag kommer nog testa runt 24/25e. De gånger jag plussat tidigare har jag gjort det svagt runt ÄL+8/9 dagar. Har ni försökt länge?
  • Maramba
    Anonym (villhaentill) skrev 2025-01-17 11:28:29 följande:
    Ja men visst :D 

Håller tummarna för att du får ett plus, har du några symtom? :)) 
    Detta är faktiskt första försöket, har en 8 åring sen tidigare så vi är mer än redo för ett syskon nu! har ni försökt länge?

Det är vårt första försök också 😊. 

men nu går väl dagarna olidligt långsamt va? Eller är det bara jag? 😂 

hade ganska ordentlig mensvärkssmärta några timmar på äl+2/3. Men jag tror inte det betyder något. Inga andra symptom. 

• Maramba
    Anonym (Barn nr 3) skrev 2025-01-20 12:15:49 följande:

Nu är jag på banan igen!
    Äl+6 för mig idag. Känner mig varm och lite ur balans men det är nog infektionen.
    När tycker ni man kan börja testa? Jag vill ju typ nu fast jag vet att det är onödigt så tidigt 🤣 Dagarna sniiiglar sig ju fram!!

Är någon intresserad av en BIM-lista?

Jag dokumenterade ganska bra när jag plussade förra gången för några år sedan och det är jag tacksam för nu 😅

då kunde jag ana den svagaste av skuggor på testet äl+8. Så svagt att ett otränat öga skulle aldrig hålla med om att det fanns nåt där. Men en annan som stirrat på blanka test i över tre års tid såg tveklöst nåt. Cb digital visade ?ej gravid?. Dagen efter på äl+9 plussade jag på både sticka och digital med veckoindikator. 

med det sagt kommer jag nog börja testa på äl+7 som tidigast. 😄 

du då? 

• Maramba

ÄL+7 idag enligt mina appar, ÄL+8 enligt hur jag läst av kroppens signaler. Började testa imorse och som den testomanen jag är tog jag tre st. Två var helt blanka och en ser jag en skugga på. 

Tror tyvärr inte det betyder något eftersom de andra två var heeelt blanka plus att testets bäst före-datum har passerats. 

Men vore kul att höra om ni också kan ana något supersvagt?

Alla bilder är på samma test. Ena bilden är helt oredigerad och de andra två är samma bild men med höjd kontrast och sänkt ljusstyrka. 

Ursäkta min hemska naglar. 😆

• Maramba
    Anonym (Barn nr 3) skrev 2025-01-23 10:50:48 följande:

Hallå jag SER NÅT men frågan är vad det är. Det rosa är ett sånt easy@home som rekommenderades i gruppen här

Jag tycker också att jag anar nåt på ditt test! Så spännande!!😄

Har du tagit fler på samma urin så du kan jämföra? 

• Maramba
    Anonym (Barn nr 3) skrev 2025-01-23 11:07:39 följande:

Ursäkta att jag spammar här nu men jag ser även något ytterst svagt på testlagrets tidiga!

Bifogar bild på det också även fast det säkert inte syns här

Jag ser på denna med! 🤩
  • Maramba
    Anonym (Barn nr 3) skrev 2025-01-23 20:24:05 följande:
    Nej men vad spännande!
    Jag har aldrig använt dessa förut, kanske någon annan har erfarenhet?

Jag kunde inte hålla mig utan tog ett till nyss. Svart streck på det med. Iiih!

Åh det är ju verkligen ett svagt streck där! Ska bli så spännande att se hur det ser ut imorgon. Lycka till att sova inatt 😂

jag testar helt blankt nu ikväll. Hade supersvagt streck på ett av tre test imorse äl+7. Tror det var spökstreck men är såklart ivrig att testa imorgobitti.
  • Maramba
    Anonym (Barn nr 3) skrev 2025-01-24 08:29:31 följande:

Morgonens test för mig:
    Det blå är vanliga från testlagret och även där ser jag ett streck nu!

Vad roligt för dig! stort grattis! 🥳
  • Maramba

Det måste ha varit ett spökstreck för mig igår tyvärr. 

Dagens test är helt blankt.

Äl+8/9 idag och jag tror nog det är kört för mig denna månad. Men kommer givetvis testa imorgonbitti igen. 😅

Svar på tråden ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?