ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?
Blinkade glad gubbe för andra dagen i rad på CL ❤️ hade tidigt MF förra månaden på oplanerad graviditet så hoppas hoppas det tar sig nu och att allt går vägen!
Blinkade glad gubbe för andra dagen i rad på CL ❤️ hade tidigt MF förra månaden på oplanerad graviditet så hoppas hoppas det tar sig nu och att allt går vägen!
Ni som använder CB digitala ÄLtest, hur många dagar i rad brukar man ha den blinkade gubben? Jag har fått den tre dagar i rad nu
Vågar nog lita på det nu. Hoppas den lilla vill stanna denna gång
ÄL idag (känns det som) efter 6(!!) dagar med blinkade gubbe på CB.. Enl NC har jag ÄL runt CD20 och idag är det CD20.. så antar att det bara tar lång tid för kroppen att få till en ÄL? Har en relativt lång cykel på 30 dagar.
(Extra orolig efter MF i januari att det inte ska komma igång igen som det ska)
ÄL+3 och känner mig helt tömd på energi? och lite lätt mensvärk?
hur går det för er andra i tråden?
ÄL+7 idag. Känner mig inte stressad att testa (än) men vill att tiden ska rulla på så jag får veta hur det gått den här månaden..
Har BIM 25/2, så om fem dagar får jag antingen mens eller så gör jag ett test.
Vad jag läst mig till så fäster ägget runt dag 6-8 efter ÄL, har haft molvärk sedan dagen efter ÄL, igår högg det till lite i ena sidan av magen mot kvällen. Fortsatt molvärk idag, vita flytningar och blåsor i munnen.. men det kan ju bero på flera saker...