• Sarafamliv

ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?

Haja98 skrev 2025-01-23 09:51:42 följande:

Och nu kom nästa symtom från ingenstans, en väldigt tydlig smak av järn/blod i munnen! Ingen blödning i tandköttet eller liknande, men ändå en tydlig smak som såklart ökade på illamåendet! 

Jag hade även järnsmak i munnen som ett symtom när jag va gravid sist! Håller tummarna för dig 👍
  • Sarafamliv
    Anonym (Barn nr 3) skrev 2025-01-23 10:50:48 följande:
    Hallå jag SER NÅT men frågan är vad det är. Det rosa är ett sånt easy@home som rekommenderades i gruppen här
    Första testet ser lite för rosa ut fortfarande för att bedöma men tycker absolut jag ser en svagt streck på den understa bilden! Bara fortsätta testa imorgon!! Håller tummarna! Viktigt dock med dessa test att inte läsa testet efter 10 min då spökstreck är ganska vanligt då! 👍
  • Sarafamliv
    Anonym (Tredje) skrev 2025-01-24 20:11:47 följande:

Hoppas ni alla har en fin fredag. Här upptar mina tankar på denna förbannade test imorse. 
    Om jag tittar på de två översta testen är det äl+9,10 och sedan kommer äl +11 sist. 
    Jag ser så tydligt streck på gårdagens 
    Det gör ingen skillnad då dagens fann det inget på men det känns bättre om fler kan se strecket 😂
    Förlåt, gamla test nedan

Var strecket även där när testet inte var torrt? Dom här testerna är bra men lite luriga, många av dom har spökstreck efter 10 minuter ha gått men va strecket där innan testet torkade så får vi hoppas att det kommer tillbaka! 👍 Håller tummarna!
  • Sarafamliv
    Anonym (Barn nr 3) skrev 2025-01-26 15:31:17 följande:

Tog ett digitalt idag 🥰

Super grattis till plusset!! Så roligt!!
  • Sarafamliv
    Haja98 skrev 2025-01-27 06:33:29 följande:

Hann aldrig testa mig imorse, utan vaknade att att mensen kom tidigt.. Gråter

Vad tråkigt att höra :( vi får hålla igång den här tråden nästa månad med, fick också min mens för 6 dagar sedan.. så tråkigt men vi kämpar vidare! Flera bebisar ska det bli för oss! Kram till dig!
  • Sarafamliv
    Syren93 skrev 2025-01-27 07:08:17 följande:

Jag tog ett nytt testa tidigt idag BIM-4, totalt blankt. Aldrig fått så blankt 😅. Så jag ställer in mig på nästa månad! Ska prova med ägglossningstest, men aldrig lyckats få till det innan 🤔

Hade verkligen hoppats på att det blir en liten bebis 25, men känns som det närmar sig att det inte blir förrän 26.. har en på snart 2,5 så önskar att det inte ska bli allt för långt emellan.. 
    Grattis till er som plussat! Håller gärna igång tråden i nästa månad också 🙂

Det är också tidigt så det kan komma, vi håller tummarna! Ägglossning tester är verkligen kluriga, jag måste ta 2 st per dag för att veta när min LH topp kommer för den sjunker ganska snabbt igen så testet kan vara negativt på morgonen och sen kl 14 är det super positivt så det är verkligen lite jobb men har man regelbunden cykel så kan man köra 2 om dagen bara 3 dagar innan ägglossning "brukar" vara så brukar man hitta den! 👍
  • Sarafamliv

ÄL 10/2 troligtvis och BIM 24/2 ❤️ Vi kämpar på! 2025 är vårat år, håller tummarna för oss alla!

• Sarafamliv
    Syren93 skrev 2025-02-01 14:59:32 följande:

Ps. Hällde ju såklart ut urinen, kan kan inte ta CD med +..
    Ser ni något??

Spännande, ser också ett svagt streck, prova igen imorgon och se! 👍 Håller tummarna!
  • Sarafamliv
    Syren93 skrev 2025-02-02 07:47:41 följande:

Dagens test! Råkade nog ha i cd för länge i urinen, så det ser lite smetigt ut? Ser ett sträck på stickan! 

Ser också ett streck på stickan men clear blue ser lite smetig ut som sagt! Håller tummarna och hoppas strecket är mörkare imorgon! 👍
  • Sarafamliv
    Syren93 skrev 2025-02-03 06:32:59 följande:
    Nu vågar jag nog lita på det! 🥰
    Grattis!! Gud vad roligt!! 🎉
Svar på tråden ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?