• Haja98

ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?

Kunde inte vänta efter jag fick hem mina nya tester. Höll mig i några timmar och tog sedan ett testa tidigt test, tok-negativt Gråter Får tänka att det inte var morgonurinen och att det fortfarande är väldigt tidigt, men börjar tyvärr tro att mina symptom kanske är inbillning

• Haja98
    Anonym (Barn nr 3) skrev 2025-01-23 14:51:18 följande:
    Nej tappa inte hoppet! Du är väl jättetidig?
    Det är jag! ÄL+7 eller bim-5 beroende på hur man vill räkna, så borde inte kasta in handduken än. Tror bara jag vant mig med alla negativa test så är svårt att hoppas! 

Mina symptom fortsätter dock öka vilket jag tar dom positivt! Skrattande Spänningarna över magen är tydligare och blir illamående då fort sambon råkar röra magen. Har också upptäckt att jag är konstant kissnödig! Känns som jag har en urinvägsinfektion!
  • Haja98
    Anonym (villhaentill) skrev 2025-01-23 15:17:45 följande:

Trodde det var min tur att kasta in handduken för denna månaden då jag Fick ljusrosa flytning för några dagar sedan?. men ingen mens har kommit och jag har bim imorgon 🙈 fortfarande ömma bröst och molvärk som kommer och går 

Men då kanske det bara var en implationsblödning får vi hoppas!! Har du tagit något test?
  • Haja98
    Anonym (villhaentill) skrev 2025-01-23 19:49:27 följande:
    Hoppas, tänkte testa på söndag om den inte har kommit... Hur går det för dig?😃
    Känns som mina symptom ökar för varje timme som går, men inga positiva test ännu! Är bara på bim-5 (äl+7) så håller verkligen tummarna att jag snart får se ett streck!! Jag testar väldigt ofta 😅 önskade jag vore bättre på att vänta som du verkar vara!
  • Haja98
    Anonym (Barn nr 3) skrev 2025-01-23 20:24:05 följande:
    Nej men vad spännande!
    Jag har aldrig använt dessa förut, kanske någon annan har erfarenhet?

Jag kunde inte hålla mig utan tog ett till nyss. Svart streck på det med. Iiih!
    Jag tycker ändå det börjar bli ett tydligt streck!!! Vågar inte säga grattis riktigt än, men jag tror starkt på att det gror en liten knodd i dig!! Skrattande
  • Haja98

Ett negativt för mig nu på morgonen Gråter bim -4 och känns som kroppen börjar förbereda sig för mens tyvärr! 

• Haja98
    Anonym (Barn nr 3) skrev 2025-01-24 08:29:31 följande:

Morgonens test för mig:
    Det blå är vanliga från testlagret och även där ser jag ett streck nu!

Åh vad spännande!! Du får visa om du tar fler tester under dagen!
  • Haja98
    Anonym (Barn nr 3) skrev 2025-01-24 10:12:54 följande:
    Jag kunde inte låta bli. Nu kan jag släppa tror jag. Nu hoppas jag på er andra!!
    Hejja hejja bebisfrön!
    Åh stort grattis!!!Plus Hur länge har ni försökt? 

Är på min 10:onde månad så hoppas starkt på bebisfrön nu!!
  • Haja98
    Anonym (Önskan97) skrev 2025-01-24 13:07:54 följande:

Har inte tänkt på detta innan haha men myser ni efter ägglossning som vanligt eller vet ni om man kan råka minska chanserna för implantation? Är på ÄL+5 ☺️

Vi kör på som vanligt! Om något så drar vi ned myset innan och under ägglossning för att hålla kvaliteten på simmarna högre Skrattande men efter så är det tillbaka till vanliga mängden för oss!
  • Haja98
    Anonym (Barn nr 3) skrev 2025-01-24 11:59:37 följande:
    Tusen tack!
    Jag plockade ur spiralen för ett år sen, men vi har inte försökt aktivt egentligen.
    Vi har haft lite svårt att bestämma om vi vill ha ett sista barn eller inte.
    Men under året skulle jag säga att det är 3-4 månader som hade kunnat leda till graviditet.
    Känns kul att få göra det här en sista gång, och med mannen jag vill leva resten av mitt liv med!

Ja har ni kämpat på i 10 måndander så är det verkligen er tur nu!!
    Du får fortsätta uppdatera när du testar 🥰
    Men vad mysigt att gå igenom resan igen! Verkligen jätteglad för din skull! 

Och ja nu tycker jag ändå att det snart borde vara min tur också! 😅 Vi försöker för en första bebis och det verkligen kliar i hela kroppen med hopp! Jag ska fortsätta uppdatera tills jag fått ett plus (hoppas!!) eller mensen kommer! 
Svar på tråden ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?