ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?
Och nu kom nästa symtom från ingenstans, en väldigt tydlig smak av järn/blod i munnen! Ingen blödning i tandköttet eller liknande, men ändå en tydlig smak som såklart ökade på illamåendet!
Och nu kom nästa symtom från ingenstans, en väldigt tydlig smak av järn/blod i munnen! Ingen blödning i tandköttet eller liknande, men ändå en tydlig smak som såklart ökade på illamåendet!
Hoppas ni alla har en fin fredag. Här upptar mina tankar på denna förbannade test imorse.
Om jag tittar på de två översta testen är det äl+9,10 och sedan kommer äl +11 sist.
Jag ser så tydligt streck på gårdagens
Det gör ingen skillnad då dagens fann det inget på men det känns bättre om fler kan se strecket 😂
Förlåt, gamla test nedan
Tog ett digitalt idag 🥰
Hann aldrig testa mig imorse, utan vaknade att att mensen kom tidigt.. 
Jag tog ett nytt testa tidigt idag BIM-4, totalt blankt. Aldrig fått så blankt 😅. Så jag ställer in mig på nästa månad! Ska prova med ägglossningstest, men aldrig lyckats få till det innan 🤔
Hade verkligen hoppats på att det blir en liten bebis 25, men känns som det närmar sig att det inte blir förrän 26.. har en på snart 2,5 så önskar att det inte ska bli allt för långt emellan..
Grattis till er som plussat! Håller gärna igång tråden i nästa månad också 🙂
ÄL 10/2 troligtvis och BIM 24/2 ❤️ Vi kämpar på! 2025 är vårat år, håller tummarna för oss alla!
Ps. Hällde ju såklart ut urinen, kan kan inte ta CD med +..
Ser ni något??
Dagens test! Råkade nog ha i cd för länge i urinen, så det ser lite smetigt ut? Ser ett sträck på stickan!