Inlägg från: Anonym (Tredje) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tredje)

ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?

Anonym (Barn nr 3) skrev 2025-01-26 15:31:17 följande:

Tog ett digitalt idag 🥰

Så roligt! Grattis 😁
  • Anonym (Tredje)

Håller med tidigare talare! Vi håller igång tråden till nästa månad. 
    Igår kom mensen här, världens skyfall. Hoppas på utrensning av allt gammalt och ser framemot februari. 

• Anonym (Tredje)
    Maramba skrev 2025-01-29 13:36:24 följande:

Min mens kom igång på riktigt igår efter två dagar med spottings. 

sååå nu laddar vi om. När har ni beräknad ÄL och bim? 

Mina appar säger ÄL 10-12 februari och sen bim 24 februari. 

Äl 7/2 och bim 21/2 
    Denna månad är det vår tur 😁
    Många plus! 
  • Anonym (Tredje)
    Syren93 skrev 2025-02-02 07:47:41 följande:

Dagens test! Råkade nog ha i cd för länge i urinen, så det ser lite smetigt ut? Ser ett sträck på stickan! 

Tycker mig se ett streck på det övre. Hur mkt graviditetshormon tar den upp? 25 el 10 ug? 
    Ska stå i instruktionerna 
  • Anonym (Tredje)

Grattis till er alla som plussat! 

Här har jag fått peak på LH så nu tänker jag äl är imorgon och den långa väntan påbörjas. 
    Varje gång jag blivit gravid har jag ägglossa från vä ovarie och denna runda blir höger (fick ul förra månaden och då var det vänster) och har fått för mig att höger ovarie suger 😂 så hoppas men tror inte på graviditet denna månad 😅

• Anonym (Tredje)
    Sarafamliv skrev 2025-02-07 18:04:48 följande:
    Men så konstigt det där för det är exakt samma för mig!! Har blivit gravid 5 ggr på vänster sida och ingen på höger såhär långt! Men har höger denna gång så hoppas ändå på höger! 👍 Håller tummarna för dig med!
    Men så spännande! 
    Upplever att äl symtom (sekret, ökat sex sug och äl smärta) är mkt starkare på vänster sida med. Har du upplevt någon skillnad där?

Håller tummarna för dig med! Vilken sida blir det denna månad? 😅
  • Anonym (Tredje)
    Sarafamliv skrev 2025-02-07 21:04:12 följande:
    Vet inte så mkt med sekret och så men upplever väldigt mycket mer symtom på vänster sida, brukar ha ont i livmodern 5 dagar innan ägglossning och på vänster sida är det väldigt markant men på höger så känns de men inte så illa! Så konstigt!

Denna månad har jag också höger sida 😂 jag verkar ha 2 ägglossningar på vänster, 2 på höger så börjar de om 😅 Är de höger för dig med denna månad?
    Håller med! Super konstigt! 😂

Japp här är också höger sida. 
    Roligt att se om någon av oss får plus ☺️
  • Anonym (Tredje)

Har inte spolat dom. Har aldrig tänkt på det faktiskt. 
    :)

• Anonym (Tredje)
    Maramba skrev 2025-02-08 09:17:03 följande:

Cykeldag 12 idag. Äl-test börjar se lite mörkare ut, kanske får peak imorgon och ägglossning på måndag.

haft värk till och från på vänster sida magen i två dagar så jag gissar att det är på den sidan ett ägg kommer släppa. 

jag brukar i princip aldrig få/upptäcka fertilt sekret som kan bygga broar. för mig är det antingen tjockt icke fertilt eller supervattnigt. men häromdagen på cykeldag 10 gick det plötsligt att bygga lång bro så det var ju kul! Även om det kändes lite tidigt att få det redan dag 10 och efter det upplever jag det bara vattnigt.

några fler som jagar ägglossning i helgen? 

Fick lh topp igår men också äl smärta så är lite osäker om jag hade äl några timmar efter lh peak (tror peaken hände på morgonen) och tror äl hände på EM. 

Äl ska väl egentligen hända idag så vi får se 😁

• Anonym (Tredje)

Kan man säga att äl hänt? Temphöjning endast med 0.2 från dag 13 till 14. Eller ska man tänka att äl hände dag 12? 

Svar på tråden ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?