• Syren93

ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?

Okej! Kompisar! Cd 31 idag och fortfarande ingen mens. Jag har ju dålig koll på min cykel så trodde jag missat ÄL eventuellt. Drack två öl igår då jag är säker på ej gravid. 
    Ingen mensvärk än, men enormt sötsug. Har tagit test senast i förrgår som var negativt. 
    Tyckte jag fick lite gula flytningar igår, så tänkte att mensen kommer nog inatt. Men inget. 
    Nu vid 14.30 kissade jag och tog ett test. Totalt blankt... Trodde jag? Men efter 5 min ser jag kanske kanske en liten liten linje? 
    Men konstigt att få så svagt CD 31?? Ska se om jag kan få till en bild!

• Syren93

Dagens test! Råkade nog ha i cd för länge i urinen, så det ser lite smetigt ut? Ser ett sträck på stickan! 

• Syren93
    Anonym (Tredje) skrev 2025-02-02 08:41:08 följande:
    Tycker mig se ett streck på det övre. Hur mkt graviditetshormon tar den upp? 25 el 10 ug? 
    Ska stå i instruktionerna 
    25 :) 
  • Syren93

Mina test verkar tyvärr inte bli starkare 😥 så misstänker att det är missfall på g. Fortsatt svaga test.. 

• Syren93

Mina gravtest är nu helt blanka igen 😥
    Så inväntar att blödningen ska börja.. så trist och känns hopplöst med missfall nr 3 😥. Hoppas att nästa går bättre!

• Syren93
    Sarafamliv skrev 2025-02-09 09:57:01 följande:
    Åh nej vad tråkigt att höra 💔 har du barn sedan tidigare eller kan du gå en utredning nu? Usch för missfall 💔
    Hade två missfall innan min son, och nu ett till. Så ingen utredning.. 
    Ja det är trist! Men kämpar vidare! 
    Nu vill jag bara att en blödning ska komma så vi kan börja en ny cykel.. :)
  • Syren93
    Sarafamliv skrev 2025-02-09 15:51:30 följande:
    Jag har för mig att man får göra en missfallsutredning även om man har barn sedan innan, men då måste man fått 3 missfall på rad utan barn emellan men det får vi verkligen inte hoppas händer!! Håller tummarna för nästa cykel!!
    Jag har ett barn sedan innan och sen 2 missfall efter det, hoppas de blir tredje gången gilt för mig och att jag slipper fler missfall och att denna cykel förhoppningsvis blir positiv! ❤️
    Ja så kan det va kanske! 
    Trist att höra att du också haft missfall! 
    Då håller jag verkligen tummarna för oss båda nu!! 🥰 Hur gammalt är ditt barn? 
    Och var i cykeln är du nu? 🙂
  • Syren93
    Anonym (Tredje) skrev 2025-02-15 08:27:30 följande:

Tog ett test idag på äl+8 jag tycker mig skymta ngt men skulle lika gärna kunna vara line eyes så jag avvaktar och tar nytt imorgon 😊

Spännande! Ser fram emot uppdatering!
  • Syren93

Jag har haft rejält med ÄL flytningar i en vecka nu, provade med ÄL test, men fick ingen stegring på 5 dagar (sen tog resten slut 😂). Har dock aldrig lyckats på till ÄL test, så bekymrar mig inte så mycket hehe. Sista jag provade fick jag aldrig någon stegringen, men blev gravid, så ÄL hade jag ju .. 😁. 

Tror att min ÄL varit i alla fall! Så vi får väl se! Känner mig hoppfull!

• Syren93

Hej! Vet inte om någon hänger kvar här. Glad
    Men jag har i alla fall plussat (för tredje gången på tre månader)! Så hoppas verkligen att det är tredje gången gillt! 
    Tror jag fick en nidblödning dagen innan jag fick svagt svagt +! Mår rätt illa, framförallt på natten, och sover så dåligt! 
    Annars mår jag bra och känner mig hoppfull 

• Syren93
    Anonym (Tredje) skrev 2025-06-21 20:37:47 följande:

Hej! Hur går det för er alla? Har alla blivit gravida? ❤️

Jag fick plus (tredje månaden i rad) men slutade i blödning bara någon dag senare... Och fortfarande inget. Är inne på 7e försöket denna månaden.. 😔
  • Syren93
    Anonym (Tredje) skrev 2025-06-21 20:37:47 följande:

Hej! Hur går det för er alla? Har alla blivit gravida? ❤️

Jag fick plus (tredje månaden i rad) men slutade i blödning bara någon dag senare... Och fortfarande inget. Är inne på 7e försöket denna månaden.. 😔
Svar på tråden ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?