Inlägg från: Anonym (Tredje) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tredje)

ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?

Maramba skrev 2025-02-10 10:38:40 följande:

hmm. även om höjningen inte är stor så har du haft både positivt test och en höjning av temp därefter. Jag skulle tolka det som att äl skett, och att det hände någon gång mellan dag 13 och 14. 

Tack för svar. Jag tänker så med. Jag brukar ha mkt större peak så jag är lite fundersam om peaken hänt under natten till 13 egentligen. Under kvällen den 13 hade jag mkt värk så det kan nog stämma att det hände då. 
    Tempen fortsätter upp idag 
  • Anonym (Tredje)
    Maramba skrev 2025-02-10 12:28:47 följande:

Jag skulle tro att det är så. bra att tempen fortsätter upp idag. Själv hade jag positivt test igår och tempen gick NER idag, haha. Inte vad jag väntat mig. 

men ägget ska ju släppa mellan 24-36 h efter peak så det hade väl helt enkelt inte släppt imorse. Hoppas på en höjning imorgonbitti istället. 

Precis. 
    Jag håller tummarna för att det släpps.i nte haft några känningar? 
  • Anonym (Tredje)

Tog ett test idag på äl+8 jag tycker mig skymta ngt men skulle lika gärna kunna vara line eyes så jag avvaktar och tar nytt imorgon 😊

• Anonym (Tredje)
    Maramba skrev 2025-02-17 08:14:34 följande:

Äl+7 idag och testandet börjar. Mina ögon ser linjer överallt så jag litar inte alls på dem, haha. Inte kan ni se nåt här? 
    Haha är precis likadan. Har så svårt fall av line eyes, ser även linjer på ett vitt papper.

Jag ser tyvärr inget men fortfarande tidigt.

Jag tog test imorse och jag tycker mig se linje och premom appen tycker sig också se ngt..

• Anonym (Tredje)
    Maramba skrev 2025-02-17 09:06:42 följande:
    Iiih så spännande! jag ser inte men jag ser ju också att la liten blir dålig när man laddar upp här. Du har inte mer närbild att ladda upp? Men alltså om till och med premom appen ser, då måste det ju vara nåt där tänker jag?! 😄 hur många dagar efter Äl är du? 
    Nä jag tog tyvärr inga fler bilder 
    Äl+9 du?
  • Anonym (Tredje)
    Maramba skrev 2025-02-17 09:28:33 följande:
    Okej jag är 7 dagar efter ägglossning så det är ju väldigt tidigt för min del. Mer rimligt testande för din del 😆
    Ja alltså man måste ju börja någonstans 😂
    Vissa plussar ju så tidigt så inte alls orimligt kan jag tycka. 
  • Anonym (Tredje)
    Haja98 skrev 2025-02-18 07:53:58 följande:
    Åh stort grattis!!
    Tack! 😁
  • Anonym (Tredje)
    Maramba skrev 2025-02-18 08:30:48 följande:

äl+8 och inga tydliga besked för min del. Ser svaaaga streck på min billiga stickor idag med. Går knappt att fota förrän de torkat. Vill testa med annat märke så jag kan jämföra ifall de bara är spökstreck men hade inga hemma imorse. Kommer med posten ikväll så det är bara att avvakta. 

hur går det för er andra i tråden?

Maramba skrev 2025-02-18 08:01:47 följande:
    Wow stort grattis!! 🥰

Tack! 
    Vilken styrka har testen? 
  • Anonym (Tredje)
    Maramba skrev 2025-02-18 09:34:02 följande:
    De mäter från 10. Otroligt vad dåligt det syns när man laddar upp här på FL. Här är bild på ena testet efter det torkat. Då syns strecket verkligen tydligt men eftersom det är efter tiden så är det ju liksom inte giltigt. Vill mest se om det syns här på FL. 
    Jag vet. Familjeliv vill bara att vi alla ska framstå som galna och ser saker som inte finns 😂 

Äl+8 är ff tidigt. Men jag vet exakt hur man är. Jag testar typ två gånger/dagen, upplever att på EM syns det starkare.
  • Anonym (Tredje)
    Maramba skrev 2025-02-18 10:36:44 följande:
    Hahaha ja är det någonstans man framstår som lite galen så är det här på FL. 
    Hur gick det idag?
  • Anonym (Tredje)
    Maramba skrev 2025-02-19 12:45:29 följande:

Nej det gick inte bra. Såg streck igårkväll med men upplevde de svagare än tidigare. Imorse hade tempen dippat rejält vilket jag tolkar som att det är kört. Såg inget streck på testet imorse. 

känns dock tidigt att tempen rasar redan på Äl+9 pga mens samtidigt som det känns för sent för att vara pga implantationsdipp. Jag räknar mig som helt ute för den här månaden oavsett. 

Implantationsdipp? 😁
  • Anonym (Tredje)
    Mattis94 skrev 2025-02-23 11:24:25 följande:

Jag har följt tråden och läst typ 100 andra liknande trådar haha.. tog test idag ÄL+10 och visst är det är streck?! Så svårt att veta om det är ett spökstreck.. hoppas det fortsätter bli starkare, vi har försökt så länge nu. Vad tror ni?

Positivt grattis!
  • Anonym (Tredje)

Hej! Hur går det för er alla? Har alla blivit gravida? ❤️

• Anonym (Tredje)
    Syren93 skrev 2025-06-21 22:55:24 följande:
    Jag fick plus (tredje månaden i rad) men slutade i blödning bara någon dag senare... Och fortfarande inget. Är inne på 7e försöket denna månaden.. 😔
    Vi sitter i samma båt. Inget plus här heller. Så otroligt påfrestande. 
Svar på tråden ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?