• Sarafamliv

ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?

Anonym (Tredje) skrev 2025-02-07 20:05:22 följande:
    Men så spännande! 
    Upplever att äl symtom (sekret, ökat sex sug och äl smärta) är mkt starkare på vänster sida med. Har du upplevt någon skillnad där?

Håller tummarna för dig med! Vilken sida blir det denna månad? 😅
    Vet inte så mkt med sekret och så men upplever väldigt mycket mer symtom på vänster sida, brukar ha ont i livmodern 5 dagar innan ägglossning och på vänster sida är det väldigt markant men på höger så känns de men inte så illa! Så konstigt!

Denna månad har jag också höger sida 😂 jag verkar ha 2 ägglossningar på vänster, 2 på höger så börjar de om 😅 Är de höger för dig med denna månad?
  • Sarafamliv
    Anonym (Tredje) skrev 2025-02-07 21:16:47 följande:
    Håller med! Super konstigt! 😂

Japp här är också höger sida. 
    Roligt att se om någon av oss får plus ☺️
    Ja super kul att följas åt! Men du har inte spolat dina äggledare eller så innan? Jag funderar på att spola mina bara för att få veta om den högra kanske är igen kloggad! Hade varit lite intressant att veta eftersom man märker sådan skillnad mellan ägglossningarna och att jag alltid blir gravid på vänster! 👍
  • Sarafamliv
    Anonym (ÖnskarSladdis) skrev 2025-02-08 06:45:18 följande:

Ni som använder CB digitala ÄLtest, hur många dagar i rad brukar man ha den blinkade gubben? Jag har fått den tre dagar i rad nu

Brukar ha blinkade 3 dagar, sen fast 2 dagar, sen dagen efter den andra fasta gubben brukar jag ha ägglossning 👍
  • Sarafamliv
    Anonym (ÖnskarSladdis) skrev 2025-02-08 15:19:37 följande:
    Tack snälla ☺️❤️ då är jag inte ute o cyklar som kör på varannan dag nu?
    Nej det borde absolut räcka!! 👍 Spermierna lever ju ganska länge där inne 
  • Sarafamliv
    Mimmimuh skrev 2025-02-09 08:15:23 följande:

Vågar nog lita på det nu. Hoppas den lilla vill stanna denna gång HjärtaHjärta

Åhh GRATTIS!! Så kul! ❤️
  • Sarafamliv
    Anonym (ÖnskarSladdis) skrev 2025-02-09 08:39:19 följande:
    Idag är fjärde dagen jag fick blinkande gubbe, känns som väldigt länge?
    Har aldrig haft blinkade i 4 dagar men du kanske bara får en med fast smiley då, tar du andra tester med? 
    Jag fick blinkade 3 dagar, men dom andra testerna va svaga (asså stickor), sen när jag fick fast smiley efter det så var det positivt på stickorna men fick ändå smiley dagen efter det fast stickorna var starka då men inte positiva 🌸
  • Sarafamliv
    Syren93 skrev 2025-02-09 09:32:58 följande:

Mina gravtest är nu helt blanka igen 😥
    Så inväntar att blödningen ska börja.. så trist och känns hopplöst med missfall nr 3 😥. Hoppas att nästa går bättre!

Åh nej vad tråkigt att höra 💔 har du barn sedan tidigare eller kan du gå en utredning nu? Usch för missfall 💔
  • Sarafamliv
    Syren93 skrev 2025-02-09 11:53:46 följande:
    Hade två missfall innan min son, och nu ett till. Så ingen utredning.. 
    Ja det är trist! Men kämpar vidare! 
    Nu vill jag bara att en blödning ska komma så vi kan börja en ny cykel.. :)
    Jag har för mig att man får göra en missfallsutredning även om man har barn sedan innan, men då måste man fått 3 missfall på rad utan barn emellan men det får vi verkligen inte hoppas händer!! Håller tummarna för nästa cykel!!
    Jag har ett barn sedan innan och sen 2 missfall efter det, hoppas de blir tredje gången gilt för mig och att jag slipper fler missfall och att denna cykel förhoppningsvis blir positiv! ❤️
  • Sarafamliv
    Anonym (ÖnskarSladdis) skrev 2025-02-09 14:41:06 följande:
    Intressant.. kände nyligen ett hugg på höger sida, så funderar på om ÄL kan ha hänt innan man får fast smiley? Är bara så nervös efter MF och vill verkligen bara att kroppen ska komma igång igen 
    Jaa men så kan det säkert vara!! Känns som att kvinnokroppen är en hel vetenskap och det är så svårt att exakt veta allt! 👍
  • Sarafamliv
    Syren93 skrev 2025-02-09 21:34:14 följande:
    Ja så kan det va kanske! 
    Trist att höra att du också haft missfall! 
    Då håller jag verkligen tummarna för oss båda nu!! 🥰 Hur gammalt är ditt barn? 
    Och var i cykeln är du nu? 🙂
    Jag har en 3,5 åring sedan innan och är 3 dagar efter ägglossning idag så minst en vecka kvar tills jag kan börja testa! 🙃 Håller tummarna för oss!
Svar på tråden ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?