Inlägg från: Anonym (Barn nr 3) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Barn nr 3)

ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?

Morgonens test för mig:
    Det blå är vanliga från testlagret och även där ser jag ett streck nu!

• Anonym (Barn nr 3)
    Anonym (Tredje) skrev 2025-01-24 09:04:39 följande:
    Så roligt! Hoppas det blir starkare och starkare 😁
    Här känner jag mig nedslagen och ledsen. Hade nog verkligen hoppats på graviditet denna månad. Äl+11 så inte kört men det känns ganska kört.
    Jag fortsätter hålla tummarna att det bara är för tidigt!!
  • Anonym (Barn nr 3)
    Maramba skrev 2025-01-24 09:09:06 följande:
    Vad roligt för dig! stort grattis! 🥳
    Tack! Fortsätter såklart testa, får bli ett till under dagen. Sen ska jag bort i helgen och kommer inte testa nåt mer innan det "riktiga testet" efter helgen.
    Det kan ju lika väl sluta i en blödning kring bim.
    Du är ju tidig du med så det kan absolut komma för dig! Vad är det för nätnivå på dina tester?
  • Anonym (Barn nr 3)
    Haja98 skrev 2025-01-24 09:55:36 följande:
    Åh vad spännande!! Du får visa om du tar fler tester under dagen!
    Jag kunde inte låta bli. Nu kan jag släppa tror jag. Nu hoppas jag på er andra!!
    Hejja hejja bebisfrön!
  • Anonym (Barn nr 3)
    Haja98 skrev 2025-01-24 11:03:03 följande:
    Åh stort grattis!!!Plus Hur länge har ni försökt? 

Är på min 10:onde månad så hoppas starkt på bebisfrön nu!!
    Tusen tack!
    Jag plockade ur spiralen för ett år sen, men vi har inte försökt aktivt egentligen.
    Vi har haft lite svårt att bestämma om vi vill ha ett sista barn eller inte.
    Men under året skulle jag säga att det är 3-4 månader som hade kunnat leda till graviditet.
    Känns kul att få göra det här en sista gång, och med mannen jag vill leva resten av mitt liv med!

Ja har ni kämpat på i 10 måndander så är det verkligen er tur nu!!
    Du får fortsätta uppdatera när du testar 🥰
  • Anonym (Barn nr 3)
    Anonym (Önskan97) skrev 2025-01-24 13:07:54 följande:

Har inte tänkt på detta innan haha men myser ni efter ägglossning som vanligt eller vet ni om man kan råka minska chanserna för implantation? Är på ÄL+5 ☺️

Nej det gör man som man känner för, tror inte det skulle minska chanserna om man inte har medicinska skäl :)
  • Anonym (Barn nr 3)
    Haja98 skrev 2025-01-24 17:39:54 följande:
    Men vad mysigt att gå igenom resan igen! Verkligen jätteglad för din skull! 

Och ja nu tycker jag ändå att det snart borde vara min tur också! 😅 Vi försöker för en första bebis och det verkligen kliar i hela kroppen med hopp! Jag ska fortsätta uppdatera tills jag fått ett plus (hoppas!!) eller mensen kommer! 
    Tack vad gulligt. Ja det blir lite speciellt när det är sista gången, både vemodigt och fint känns det som.
    Men första bebisen är ju ändå mest speciellt, det ör magiskt! Jag tror och hoppas att ditt plus kommer i dagarna!
  • Anonym (Barn nr 3)
    Anonym (Tredje) skrev 2025-01-25 07:22:03 följande:
    Nytt test idag, så blev det en skugga igen (direkt) tycker själv den är för grå för att kunna betyda ngt. Skickar med så får vi se om ni ser ngt.
    Sådär såg ju mina ut på äl+8 eller 9. Hur långt efter äl är du?
  • Anonym (Barn nr 3)
    Anonym (villhaentill) skrev 2025-01-25 10:40:29 följande:

Åhh vad roligt att se plus I tråden!! Grattis!!! håller tummarna För er andra att ni också får ett plus!!

idag har jag gått över bim med en dag och börjat få ordentligt med *ursäkta* vita flytningar.. känns som mensen rinner till, springer på toa men där är inget och brösten ömmar som bara den :o ska testa imorgon om den inte har kommit, den brukar nämligen vara 2-3 dagar sen så vill inte få några förhoppningar, har alltid försökt hålla koll mellan äl och mensen men skojar inte med er när jag säger att den är sig olik varje gång och varit i alla år 😅 

men 2025 är vårat år!! Håller tummarna för att detta året ska ge oss alla ett plus!!

Jaa hejja hejja, 2025 for the win!!

Hoppas alla har en fin helg 🥰
  • Anonym (Barn nr 3)
    Anonym (Tredje) skrev 2025-01-25 16:31:51 följande:
    Är på äl+12 enl lh test. Går man på temp så är det äl+10. 
    Men tror 12 för jag känner mig väldigt emotionell idag så tror mensen kommer imorgon...
    Men tempen är väl alltid mest rättvisande?
    Hoppas hoppas det blir ett plus! ❤️
Svar på tråden ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?