• Sarafamliv

ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?

Anonym (ÖnskarSladdis) skrev 2025-02-10 05:54:20 följande:
    Idag är sjätte morgonen med blinkande gubbe ????
    Åh nej vad irriterande, kanske köpt andra ägglossningstest också? Alltså såna stickor och se hur dom ser ut! Men sålänge ni ligger varannan dag så är det lugnt oavsett, hur är sekretet och hur känns livmodertappen?
  • Sarafamliv
    AngieF skrev 2025-02-10 08:44:37 följande:

Är på ÄL+9 idag och är livrädd för att börja testa. Både för att få ett positivt och ett negativt svar. Orkar inte med ett tredje missfall men inte heller att fortsätta försöka, haha helt omöjlig ekvation alltså!!

Tror ändå jag ska försöka hålla mig till onsdag/torsdag (om inte mensen kommer innan)

Kämpa kämpa!! Det är så jobbigt det där med tester, man vill testa men ändå inte! ❤️ Duktig du är som kan hålla dig från att testa! 
  • Sarafamliv
    Anonym (ÖnskarSladdis) skrev 2025-02-10 10:02:11 följande:
    Ingen aning faktiskt :) men känner mig lite "öm" i magen idag.. är på CD20, brukar enligt NCappen ha ÄL CD 19 eller CD20...
    Okeey men då kanske det är idag som de gäller 👍
  • Sarafamliv
    Anonym (ÖnskarSladdis) skrev 2025-02-10 10:25:02 följande:
    Ja kanske.. oklar över alla blinkade gubbar men det visar sig på temperaturen om det skett någon ÄL tänker jag?
    Ja precis det lär det ju göra! 👍
  • Sarafamliv
    Anonym (ÖnskarSladdis) skrev 2025-02-10 11:02:56 följande:
    Blir snurrig, tack för all hjälp!! 
    Inga problem! Håller tummarna för oss båda den här cykeln 👍 ska nog kanske börja smygtesta på söndag när jag är 9 dagar efter ägglossning.. 🙃 OM jag ens kan vänta så länge 😅
  • Sarafamliv

Hej allihopa! Undrar om det är några om har erfarenhet om dom här testen? Detta togs 7 dagar efter ägglossning vilket jag vet är OTROLIGT tidigt, när testet togs så var det vad jag såg negativt och efter 15-20 min så syntes detta! Förstår ju såklart att det inte är giltigt men har aldrig fått såhär innan? Någon som vet något?
  • Sarafamliv
    Maramba skrev 2025-02-14 14:04:04 följande:

Tyvärr har jag fått sådär efter att tiden gått ut och inte varit gravid. Det är anledningen till att jag inte litar på just de där testerna. men jag håller tummarna för att det inte är fallet för dig!  

jag skulle tagit ett till annat test. Men som du säger är Äl+7 vääääldigt tidigt. 

Tack för din information!! Jag tror jag fortsätter köra med easy@home testerna istället! 👍
  • Sarafamliv
    Anonym (Tredje) skrev 2025-02-15 08:27:30 följande:

Tog ett test idag på äl+8 jag tycker mig skymta ngt men skulle lika gärna kunna vara line eyes så jag avvaktar och tar nytt imorgon 😊

Vad kul för dig!! Samma hände för mig faktiskt men vågar inte ropa hej än! Jag kan ta bild imorgon och lägga upp ifall de blir starkare 👍
  • Sarafamliv

Hittade en bild från igår, asså 7 dagar efter ägglossning, idag var den aningens starkare men tog ingen bild men tar imorgon 👍 ser ni nått på bilden?
  • Sarafamliv
    Kottens skrev 2025-02-15 16:06:32 följande:

tycker minsann jag skymtar något 😍 uppdatera oss!! 

Kul! Hoppas den fortsätter stiga!
  • Sarafamliv
    Syren93 skrev 2025-02-15 21:42:09 följande:
    Spännande! Ser fram emot uppdatering!
    Tyvärr ser mina tester aningens ljusare ut idag så är inte så optimistisk.. hoppas inte detta är min tredje kemiska graviditet på 4 månader!  Mår dock fortfarande illa men har inga kramper eller liknande längre! Vi får väl se helt enkelt ❤️
  • Sarafamliv
    Maramba skrev 2025-02-17 08:14:34 följande:
    Äl+7 idag och testandet börjar. Mina ögon ser linjer överallt så jag litar inte alls på dem, haha. Inte kan ni se nåt här? 
    Jag ser visst en skugga där! Håller tummarna!
  • Sarafamliv
    Maramba skrev 2025-02-17 09:22:33 följande:
    Åh tack! Här är testet från en annan vinkel. 
    Ser exakt ut som min när jag plussade den här månaden, är ÄL+10 idag och de är mycket starkare! Så fortsätt testa varje dag ❤️ håller tummarna!
  • Sarafamliv
    Haja98 skrev 2025-02-17 20:16:14 följande:

Jag är på ÄL+5 idag och haft lite huggande smärtor långt ned i magen från och till, annars symptomfri hittills! Får se om jag kan hålla mig från att börja testa 😅 Håller verkligen tummarna för en liten 2025 bebis

Håller tummarna för dig!
Svar på tråden ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?