Sexlös relation
Du bör lämna din fru eftersom ni inte lyckats lösa era problem trots att ni gått i terapi i flera år. Hon förtjänar också en man som klarar av att vara trogen mot henne.
Du bör lämna din fru eftersom ni inte lyckats lösa era problem trots att ni gått i terapi i flera år. Hon förtjänar också en man som klarar av att vara trogen mot henne.
Jag tycker det är egoistiskt när en partner utan sexlust vägrar sex och samtigt säger nej till öppet förhållande. Jag själv har under en längre tid inte haft så stor lust, men självklart ser jag till att min man blir tillfredsställd emellanåt. För att jag älskar honom och för att jag mår bra när han har det bra. Jag tror även att när någon tappat lusten, är det intima ända sättet att få igång det igen. Men utan tjat och påtryckningar från partnern
Att kvinnor har så svårt att förstå ekvationen, antingen lever man tillsammans och har sex med varandra eller så låter man den andra ha sex med alternativa partners. Det funkar inte att neka sin partner sex och sedan säga att han ska vara trogen.
Fine om hon inte vill ha sex längre men hon borde kunna räkna ut med röven och en kritbit vad som händer då.