Män som hängs ut på nätet för att inte vara seriösa
Det skulle även vara ok med en lista där män pratar om kvinnor som ligger runt?
Det skulle även vara ok med en lista där män pratar om kvinnor som ligger runt?
Som vanligt utgår man från att kvinnor alltid är goda och ärliga. Ni tror inte att det kommer finnas kvinnor som vill solka ner mäns rykten bara för att dom tex lämnat kvinnan och träffat en ny?
En uthängning idag på en kille är en bild med förnamn, ålder och ort. Tjejen träffar honom och får en känsla av att han pratar med flera andra tjejer samtidigt. Det är hennes känsla enbart.
Svaren kan vara att någon har skrivit med honom men att han kändes mysko så hon tog bort honom. En annan skriver hon har pratat med honom på typ tinder men att han verkade dryg.
Hur är det möjligt att försvara dessa uthängningar.
Typ grunden är att
Jag har en känsla av att han pratar med andra.
Då kan man ju fråga sig varför man inte litar på den känslan och säger tack och hej?.
Och sedan att han verkar dryg eller mysko...
Jag har själv fått höra av en dejt att jag var dryg. Orsaken till att jag var dryg va att jag var jättekissnödig när jag sa hejdå till honom och behövde akut hitta en toalett? Jag sa inget om att jag behövde en toalett, sa inget konstigt men han kände att något va fel och då va jag dryg?. Hade inte blivit så glad om jag skulle blivit uthängd på den grunden? Att andra män skulle varnas för mig för en jag håller på att kissa på mig blick.
Jag undrar om det blivit samma diskussion om män skapat en grupp där man hånar kvinnor dom
träffat. Anklagat dom för att vara psykiskt instabila, för att ha dålig hygien och vara Allmänt tröga. Undra om rådet varit då att gå ut ur forumet eller typ dokumentera och polisanmäl.
Jag tror inte att den där personen faktiskt i grunden tycker att det är fel att kvinnor hänger ut män på dessa vaga grunder?. För varför ska annars diskussionen bara handla om mig? Det mest rimliga är väl att säga shit, sådär får man faktiskt inte bete sig, dessa män kan ju bli brännmärkta för livet?
Du visar med all tydlighet hur partisk, enfaldig och känslostyrd du är. Du kan utgå från dina fördomar när det passar dig och väljer att tro på en viss person för att det är just en kvinna?
Det finns även elaka kvinnor som duperar, ljuger och som tex vill hämnas oförrätter. Men din övertygelse att det är elaka psykopatmän som utnyttjar och objektifierar alla stackars oskyldiga kvinnor gör dig blind för allt annat än just din egna världsbild.
Vi kanske borde starta en sida där man hänger ut kvinnor som är slampiga?
Tycker det är ett jättebra initiativ. Och nej, män som ligger runt hängs inte ut för att vara oseriösa, utan det är män som behandlar kvinnor illa som hängs ut. Män som ljugit, manipulerat, våldtagit, misshandlat. Spelar ingen roll hur snäll han är mot mig. Jag vill inte slösa dyrbar tid på en kvinnohatare med ett hora-madonna-komplex.
Även flera kvinnor som får reda på att deras kille är otrogen via såna sidor. Ni män som grinar och pr kränkta över detta: prova vara hyfsat bra personer så ska ni se att dessa sidor inte kommer påverka er.