• Anonym (P)

Hur skulle ni reagera

Har du familj och vänner? Håller de med att din kille får läsa allt de skriver till dig , avsett bara för dig? 

Anonym (Hm) skrev 2025-01-21 22:50:11 följande:
    Jag förstår ju hur du menar, men alla fungerar inte likadant. För honom kanske det inte är någon skillnad på att smygläsa och att be om att få läsa. Skillnaden är ju endast (men ändå viktigt) din bekräftelse. orden i smsen eller på sociala medier kommer inte förändras av att han frågar innan. Jag vet inte. Jag själv har haft så svårt att förstå när folk går i taket pga sånt. Är det ett löst ragg eller någon jag precis börjat dejta blir jag såklart arg, men en seriös sambo eller min man får fri tillgång oavsett om han frågar eller inte. 
  • Anonym (P)

Men han borde fråga dina vänner och familj om han får läsa deras meddelanden till dig.

NinniQX skrev 2025-01-21 23:15:58 följande:

Vill min man kolla i min mobil så behöver han inte fråga. Vi har inte lösenord på våra mobiler. 

• Anonym (P)

Jag skulle nog dumpa människan.
    Jag har ingenting att dölja personligen, men mina vänner kan skriva mig saker i förtroende som är endast avsedda för mig och handlar om just deras liv och har ingenting att göra med min man alls.

Jag har flera exvänner själv som tyckte att deras killar fick läsa om min privatliv och personliga tankar...
    För DE hade minsann inget att dölja...

Det är endast usla "vänner" som delar med andra vad folk  skrivit i förtroende.

Svar på tråden Hur skulle ni reagera