• Anonym (jämställt)

Varför får en del kvinnor så lätt orgasm?

I porrfilm vill får kvinnor lätt orgasm och vill ha mycket sex. Telesextjejer får också orgasmer lätt och gillar att man runkar och dom blir kåta av det. Varför får då män i samhället mindre sex än kvinnor?

• Svar på tråden Varför får en del kvinnor så lätt orgasm?
  • Anonym (Pruttprutt)

De fejkar för att lura såna som dig. Sluta missbruka porr och sluta med telesex och lev i verkligheten istället så kommer du bli lyckligare.

• Anonym (jämställt)
    Anonym (Pruttprutt) skrev 2025-01-18 15:16:20 följande:

De fejkar för att lura såna som dig. Sluta missbruka porr och sluta med telesex och lev i verkligheten istället så kommer du bli lyckligare.

Porr och telesex finns i verkligheten. Vanliga kvinnor vill inte erbjuda sex lika mycket som dem får, därför är det inte jämställt. Då ska staten göra det jämställt eller så ska samhälle vara inte jämställt på andra plan heller.
  • Anonym (U)
    Anonym (jämställt) skrev 2025-01-18 15:18:03 följande:
    Porr och telesex finns i verkligheten. Vanliga kvinnor vill inte erbjuda sex lika mycket som dem får, därför är det inte jämställt. Då ska staten göra det jämställt eller så ska samhälle vara inte jämställt på andra plan heller.
    Hur ska staten göra det jämställt?
  • Anonym (Pruttprutt)
    Anonym (jämställt) skrev 2025-01-18 15:18:03 följande:
    Okej visst, vill du inbilla dig att porrstjärnorna inte fejkar orgasmer och att telesextjejerna inte bara hittar på, så gärna för mig. Fast vad detta har med jämställdhet att göra vet jag inte. Och nej, jag behöver ingen utläggning om att dejtingmarknaden är ojämställd så bespara dig mödan.
  • Anonym (jämställt)
    Anonym (Pruttprutt) skrev 2025-01-18 15:22:24 följande:
    Okej visst, vill du inbilla dig att porrstjärnorna inte fejkar orgasmer och att telesextjejerna inte bara hittar på, så gärna för mig. Fast vad detta har med jämställdhet att göra vet jag inte. Och nej, jag behöver ingen utläggning om att dejtingmarknaden är ojämställd så bespara dig mödan.
    Porr och telesex finns i verkligheten. Du kan hitta på nätet.
  • Anonym (jämställt)
    Anonym (U) skrev 2025-01-18 15:21:42 följande:
    Hur ska staten göra det jämställt?
    Att antingen ska kvinnor få ha inte mer sex än män eller så ska män få ha lika mycket sex.
  • Anonym (Pruttprutt)
    Anonym (jämställt) skrev 2025-01-18 15:24:00 följande:
    Porr och telesex finns i verkligheten. Du kan hitta på nätet.
    Jag har väl aldrig påstått något annat? Har du grava problem att skilja på fantasi och verklighet eller?
  • Anonym (U)
    Anonym (jämställt) skrev 2025-01-18 15:24:29 följande:
    Att antingen ska kvinnor få ha inte mer sex än män eller så ska män få ha lika mycket sex.
    Rent konkret, vilka åtgärder ska sättas in?
  • Anonym (jämställt)
    Anonym (Pruttprutt) skrev 2025-01-18 15:25:07 följande:
    Jag har väl aldrig påstått något annat? Har du grava problem att skilja på fantasi och verklighet eller?
    Du skrev att jag skulle leva i verkligheten istället men det gör jag. Porr är verklighet och telesex är verklighet. Går att söka på nätet.
  • Anonym (Pruttprutt)
    Anonym (jämställt) skrev 2025-01-18 15:29:01 följande:
    Du skrev att jag skulle leva i verkligheten istället men det gör jag. Porr är verklighet och telesex är verklighet. Går att söka på nätet.
    Nope, du lever i en parasocial relation med porrstjärnorna och telesextjejerna. Det är inte verkligheten.

Om du ser på Bamse, tror du då att Bamse är din vän bara för filmen finns på riktigt och går att söka på nätet?
Svar på tråden Varför får en del kvinnor så lätt orgasm?