• Anonym (jämställt)

Varför får en del kvinnor så lätt orgasm?

I porrfilm vill får kvinnor lätt orgasm och vill ha mycket sex. Telesextjejer får också orgasmer lätt och gillar att man runkar och dom blir kåta av det. Varför får då män i samhället mindre sex än kvinnor?

• Svar på tråden Varför får en del kvinnor så lätt orgasm?
  • persikofjaril

Är detta en ny taktik, TS? Att driva kvinnor till vansinne med idiotiska trådar, så att de ska ge upp och ha sex med dig bara för att slippa läsa ditt dravel? Lycka till med det isåfall, det kommer inte att hjälpa. 

• Anonym (J)
    Anonym (jämställt) skrev 2025-01-18 15:24:00 följande:
    Porr och telesex finns i verkligheten. Du kan hitta på nätet.
    Så de kan inte fejka bara för att det finns menar du? Suck 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (..)
    Anonym (jämställt) skrev 2025-01-18 15:24:29 följande:
    Att antingen ska kvinnor få ha inte mer sex än män eller så ska män få ha lika mycket sex.
    Vem har dessa kvinnorna sex med då, om de får mer sex än män? Och vilka ska männen ha mer sex med, så att de får lika mycket sex som kvinnor?

Pratar du om heterosexuella så är det ju per definition ett nollsummespel. Varje gång en man och en kvinna har sex så har män och kvinnor sex exakt lika mycket. Du förstår det va?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Mannen)

Jag skulle säga att det beror dels på att vissa helt enkelt har enklare att få orgasm av naturen. Andra har tränat och lärt känna sin sexualitet.

Jag tog oskulden av två tjejer i tonåren och hade relation med båda så vi utforskade det sexuella väldigt mycket. Den ena tjejen kunde till slut få sprutorgasmer 10 gånger på en kväll. Den andra tjejen kom oftast en gång och blev jättekänslig vid klitoris efter det.

Senare träffade jag andra tjejer i kortare eller längre relationer. I vissa fall var det svårt för tjejen att komma. I andra fall blev det enkelt. Men jag ser ett direkt samband mellan relationens längd och hur lätt det var för tjejen att komma. För mig har det alltid varit viktigt att tjejen ska komma så jag försöker alltid lära mig hur en tjej fungerar. Vad som får henne upphetsad och var och hur hon vill att jag tar på henne. En par tjejer hade jag telefonsex med och de brukade komma då. Men då brukade de också komma med mig när vi sågs. Vi hade väldigt bra sexuella relationer. När du ringer på något telefonnummer för telesex är det ju i 99% bara fejk.

Sen har jag också haft en längre relation där tjejen inte var speciellt intresserad av att utforska det sexuella. Men alla är väl olika. 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (K.N)

Antingen har Ts en funktionsnedsättning eller så är du en person med för mycket fritid som vill skoja. Om vi utgår från det första?. Kvinnorna i porrfilmerna vill inte ha så mycket mer sex och får inte orgasmer. Dom fejkar orgasmer och har sexet för att dom vill ha sin lön/sina pengar. Samma sak i telefonsex. Dom blir inte kåta av männen som ringer utan dom vill tjäna sina pengar. Män är lättlurade många gånger. 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (U)
    Anonym (igen) skrev 2025-01-19 08:59:08 följande:
    I andra trådar har ts skrivit att kvinnor bör tvingas ta droger för att kunna ha sex med män som annars inte får sex.
    Ja. Det kan också vara någon som härmar den personen som startat den här tråden. 
  • Anonym (Jo)
    Anonym (igen) skrev 2025-01-19 08:59:08 följande:
    I andra trådar har ts skrivit att kvinnor bör tvingas ta droger för att kunna ha sex med män som annars inte får sex.
    Eller att staten ska dela ut kvinnor.
  • Anonym (Jo)

Att dom fejkar borde vara självklart att förstå.

Svar på tråden Varför får en del kvinnor så lätt orgasm?