Jag är genuint olycklig
Är du ute och träffar kompisar, tränar osv eller sitter du mest hemma i lägenheten?
Är du ute och träffar kompisar, tränar osv eller sitter du mest hemma i lägenheten?
Sätt en tid till vårdcentralen och be om en remiss till psykolog. Tror du behöver bolla med någon som kan stötta dig mer än oss här på forumet. Du behöver nog någon som kan ge dig redskap, insikt och kunskap till att bygga upp din självkänsla. Och som kan hålla din hand på vägen mot att hitta din partner.
Självömkande män är det osexigaste som finns. Lägg på några lager kvinnoförakt och ett allmänt unken syn på människor så förstår jag varför du aldrig varit i en relation.
Ts, har du testat att swipa på alla asiatiska tjejer som dyker upp på Tinder ? Där har du nog chans att träffa en smal petite flickvän.
Den här typen av män, har ofta samma problematik. Och varför de tror att just en kvinna ska lösa deras mående förstår jag inte.
Du måste själv må bra först, innan du inleder något. On du sätter allt du har och ditt mående på en kvinna. Kommer de sluta i katastrof. Ingen vill agera livboj. Ditt problem är djupare än att enbart hitta en kvinna.
Fråga dig själv, vad händer om det skär sig med eventuell kvinna och du blir ensam igen?
Allt för många människor hänger upp sig för mycket på att förhållanden är räddningen. Förhållanden kan vara väldigt svåra de med. Du kommer inte alltid vara lycklig 24/7. Och det är ett konstant jobb i sig självt. För att få det att fungera.
Om du inte ens kan få ditt mående att fungera, hur ska du få en relation att fungera?