• Anonym (Jasmine)

Hur säger man på ett schysst sätt att man inte är intresserad?

Jag är tjej och har blivit ghostad av killar och vet hur ont det gör så jag vill inte utsätta någon annan för det. Nu har jag träffat en kille ett tag som jag var intresserad av från början men på slutet har jag tappat intresset och vill inte längre ha kontakt. Men hur säger man att man inte är intresserad av att fortsätta ses på ett schysst sätt? 

• Svar på tråden Hur säger man på ett schysst sätt att man inte är intresserad?
  • Fjäril kär

Fastna inte i krångliga utläggningar och konstiga ursäkter. Var kort men lagom diplomatisk

"Jag känner inte att vi klickar på det sättet jag önskar så jag känner att vi får sätta stopp här , lycka till i fortsättningen " .... typ så. 

Helt enkelt skriv något du själv hade velat höra i samma sits. 

• Anonym (M)

Håller med ovan. Gå inte in på detaljer och utgå från dig själv. 

• Anonym (Jasmine)
    Fjäril kär skrev 2025-01-19 12:25:32 följande:

Fastna inte i krångliga utläggningar och konstiga ursäkter. Var kort men lagom diplomatisk

"Jag känner inte att vi klickar på det sättet jag önskar så jag känner att vi får sätta stopp här , lycka till i fortsättningen " .... typ så. 

Jag vet inte om jag vågar. Är det fegt och skriva det på sms? 
  • Anonym (M)
    Anonym (Jasmine) skrev 2025-01-19 12:32:08 följande:
    Jag vet inte om jag vågar. Är det fegt och skriva det på sms? 
    Nej, det är inte fegt. 
  • Anonym (Jasmine)

Det var bra tips och såg nu att du skrev att jag kunde skriva så. 
  • Anonym (Jag)

/Lägger till i favoriter

Helt klart ett mycket bra svar!
  • Anonym (Jag)

Men hur skriver man om man redan klickat, tror sig vara attraherad utifrån det man sett hittills och sedan får man dagsfärska bilder där personen inte alls ser ut som förväntat..?

• Anonym (M)
    Anonym (Jag) skrev 2025-01-19 13:52:02 följande:

Men hur skriver man om man redan klickat, tror sig vara attraherad utifrån det man sett hittills och sedan får man dagsfärska bilder där personen inte alls ser ut som förväntat..?

Skriv samma sak. Gå inte in på detaljer. 
  • Anonym (Jag)
    Anonym (M) skrev 2025-01-19 13:56:29 följande:
    Skriv samma sak. Gå inte in på detaljer. 
    Joo men då kan jag ju inte påstå att vi inte klickar, när jag redan visat starkt intresse för personen? Sitter i exakt denna sits nu! Jättesnygg på bilderna, men de måste vara flera år gamla för nu har personen lagt på sig kilon så det ser ut som en annan person. Problemet är inte kroppen utan ansiktet. Och detta kom fram efter att vi sagt att vi ska försöka ses nästa helg... Jag vill inte säga, "tyvärr, du ser inte ut som på dejtingsidan", det känns nästan lite elakt.
  • Anonym (Rob)
    Anonym (Jag) skrev 2025-01-19 14:03:42 följande:
    Joo men då kan jag ju inte påstå att vi inte klickar, när jag redan visat starkt intresse för personen? Sitter i exakt denna sits nu! Jättesnygg på bilderna, men de måste vara flera år gamla för nu har personen lagt på sig kilon så det ser ut som en annan person. Problemet är inte kroppen utan ansiktet. Och detta kom fram efter att vi sagt att vi ska försöka ses nästa helg... Jag vill inte säga, "tyvärr, du ser inte ut som på dejtingsidan", det känns nästan lite elakt.
    Men vad är problemet?  Ghosta!
    Och varför kan inte folk va dagsaktuella bilder!   Jäkla otyg att folk alltid är fetare i verkligheten än på bild.
Svar på tråden Hur säger man på ett schysst sätt att man inte är intresserad?