• Nandez

Farmen 2025

I kväll startar Farmen, denna gång med två gårdar som tävlar mot varandra. Här kan vi prata om stort och smått om programmet i god ton😀

OBS: Inga spoilers

• Svar på tråden Farmen 2025
  • Nandez
    molly50 skrev 2025-03-03 20:05:02 följande:
    Ja,precis. Men det var roligt att se Mickes min.hur flinet rann av honom,när han insåg att Jesper också skulle till Torpet. Glad
    😁🤣
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-03-03 20:08:23 följande:
    Jo, men på nåt sätt har väl Micke ändrat tänket för Jesper om man nu kan tro på han. Han är väl mer less på Marica som ger årder från morgon till kväll. Ja tycker att det bara är bra och roligt att  (Mamma Marica) visar vart skåpet ska stå.
    Det behövs att någon gör det😀
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-03-03 20:10:18 följande:
    Japp
    Det verkar på Andreas och Adam att dem inte kan sköta sig när Micke inte är på gården. Män brukar väl bara tänka på sig själv , men inte dessa killar som varit omkring Micke då vill dem väl bara lyssna på honom. Nej fy för vissa killar.
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-03-03 20:10:02 följande:
    Jag missade att skriva med er för jak tittade på Finska tv:n Hela Finland bakar Skrattande
    Hoppas att dom är duktiga😁
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-03-03 20:12:16 följande:
    Det behövs att någon gör det😀
    Skrattande Håller med dig.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-03-03 20:13:09 följande:
    Hoppas att dom är duktiga😁
    Var 1:a programmet och ja alla var duktiga, men en blev stjärnbagare och en åkte ut. Jag trodde att alla skulle vara kvar då alla var bra.
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-03-03 20:08:23 följande:
    Jo, men på nåt sätt har väl Micke ändrat tänket för Jesper om man nu kan tro på han. Han är väl mer less på Marica som ger årder från morgon till kväll. Ja tycker att det bara är bra och roligt att  (Mamma Marica) visar vart skåpet ska stå.
    Ja,det kanske han har.

Ja,hon måste väl ge order om något ska bli gjort,som det verkar.
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-03-03 20:13:03 följande:
    Det verkar på Andreas och Adam att dem inte kan sköta sig när Micke inte är på gården. Män brukar väl bara tänka på sig själv , men inte dessa killar som varit omkring Micke då vill dem väl bara lyssna på honom. Nej fy för vissa killar.
    Japp, otroligt
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-03-03 20:14:51 följande:
    Var 1:a programmet och ja alla var duktiga, men en blev stjärnbagare och en åkte ut. Jag trodde att alla skulle vara kvar då alla var bra.
    Okej