• Nandez

Farmen 2025

I kväll startar Farmen, denna gång med två gårdar som tävlar mot varandra. Här kan vi prata om stort och smått om programmet i god ton😀

OBS: Inga spoilers

• Svar på tråden Farmen 2025
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-03-11 21:46:48 följande:
    Vet inte hur jag lärde mig, men kunde redan i lekskolan. Sen när vi började skolan fick jag lära det andra eleverna att virka.
    Sticka kan jag rakt som halsduk eller pannlappar,
    Det var den tiden när man inte hade telefonen att hålla i handen eller internet.
    Mobilen ställer till detSkrattande
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-03-11 21:49:35 följande:
    Ja du har remua och jag har fibromyalgi. Det blir jobbigt när man har ont i leder och mjukdelar på olika sätt. Jag tycker det blir jobbigt med fingrarna och händerna när jag gör såna saker.
    Ja, det är lite besvärligt ibland men det är sämre för mig om jag inte är lite aktiv med händerna. Det känns mest på morgonen, behöver röra på händerna. Fibro är inte kul
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-03-11 22:23:29 följande:
    Ja, det är lite besvärligt ibland men det är sämre för mig om jag inte är lite aktiv med händerna. Det känns mest på morgonen, behöver röra på händerna. Fibro är inte kul
    Det är sant att är man aktiv så känner man inte smärtan lika väl.
  • molly50
    Nandez skrev 2025-03-11 21:42:03 följande:
    Det kommer nog fort tillbaka om du börjar sticka tror jagGlad
    Ja,det gör det säkert. Glad
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-03-11 21:46:48 följande:
    Vet inte hur jag lärde mig, men kunde redan i lekskolan. Sen när vi började skolan fick jag lära det andra eleverna att virka.
    Sticka kan jag rakt som halsduk eller pannlappar,
    Det var den tiden när man inte hade telefonen att hålla i handen eller internet.
    Ja,vi fick ju lära oss i skolan. Men virka lärde jag mig aldrig riktigt,men sticka lärde jag mig ganska bra. Glad
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-03-12 12:47:34 följande:
    Det är sant att är man aktiv så känner man inte smärtan lika väl.
    Bra att röra på sig så gott det går
  • Nandez
    molly50 skrev 2025-03-12 14:46:44 följande:
    Ja,det gör det säkert. Glad
    Glad
  • Nandez

Gick inte så bra för Micke och Adam att kliva upp först och sköta djuren